ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ پیام رسان فیسبوک برای کاربران ایجاد مزاحمت کرد

کاربران فیسبوک اخیراً با یک مشکل عجیب روبرو شده اند. پیام هایی که یک سال پیش رد و بدل شده بوده حالا در بالای لیست پیام های خوانده نشده نمایش داده می شود. این اشکال ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

کاربران فیسبوک اخیراً با یک مشکل عجیب روبرو شده اند. پیام هایی که یک سال پیش رد و بدل شده بوده حالا در بالای لیست پیام های خوانده نشده نمایش داده می شود.

این اشکال که سبب گیج شدن کاربران شده هنوز دلیل مشخصی ندارد. مشکل علاوه بر این که کاربران را با نشان دادن پیام های گاهاً فراموش شده یک سال اخیر آزرده خاطر کرده، موجب نگرانی هایی مرتبط با حریم خصوصی هم شده است.

با این حال فیسبوک اعلام کرده که جای هیچ نگرانی نیست و این رفتار غیر عادی از یک باگ در به روز رسانی نرم افزاری پیام رسان فیسبوک ناشی شده است. سخنگوی فیسبوک در این باره با اعلام عذرخواهی به وبسایت ورج اعلام کرده است:

«ما از این موضوع مطلع هستیم و فعالانه در حال کار برای رفع آن در زودترین زمان ممکن هستیم».

در صورتی که شما هم با پیام های پاپ آپ پیام رسان فیسبوک در مورد پیام های خوانده نشده یک سال اخیر مواجه شده اید، جای نگرانی نیست. فیسبوک ابتدا اعلام کرده که این مشکل عمدتاً حل شده و در نهایت هم گفته شده که به طور کامل آن را رفع کرده است.

در پیام رسان فیسبوک حتی اگر تاریخچه چت های خود با دیگران را هم پاک کنید فیسبوک همچنان تاریخچه ای از چت های چندین ساله شما را حفظ می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی