ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بیسو T3 و بیسو T5 در آستانه عرضه به بازار؛ کراس اوورهای چینی مونتاژی سیف خودرو

به گفته مدیرعامل سیف‌خودرو، دو خودرو بیسو T3 و T5 به عنوان محصول جدید این شرکت از ابتدای هفته آینده به صورت اینترنتی پیش فروش خواهند شد. مبلغ قابل پرداخت برای پیش خرید خودروهای بیسو T3 و T5 به ترتیب ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

به گفته مدیرعامل سیف‌خودرو، دو خودرو بیسو T3 و T5 به عنوان محصول جدید این شرکت از ابتدای هفته آینده به صورت اینترنتی پیش فروش خواهند شد.

مبلغ قابل پرداخت برای پیش خرید خودروهای بیسو T3 و T5 به ترتیب 90 و 125میلیون تومان اعلام شده و تحویل آن ها نیز فصل بهار و تابستان سال آینده صورت خواهد پذیرفت. به طور کلی و روی هم رفته 1431 دستگاه از این دو خودرو پیش فروش خواهد شد که 480 دستگاه T5 و مابقی  T3 خواهد بود.

به گفته شاهین خدامی بیسو را می توان یکی از لوکس برندهای بایک اینشیان در نظر گرفت. بایک اینشیان از بزرگترین و صاحب تکنولوژی ترین شرکت های جوان چینی است.

خودروهای مذکور در سایت تولیدی مرتب خودرو که بیش از 2 سال است که به طور کامل تعطیل بوده و به تازگی نوسازی شده است مونتاژ خواهند شد.
بنا به ادعای مدیرعامل سیف خودرو، در حال حاضر 7 درصد تولید بیسو T3 و T5 داخلی بوده و برنامه ریزی شده است که تا پایان سال جاری این درصد به عدد 20 برسد. هدف نهایی نیز در حدود داخلی سازی 40 درصدی خواهد بود.
همچنین سیف خودرو برنامه دارد که کار خود را با 10 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آغاز کرده و این عدد را به 26 برساند
بیسو یکی از زیر مجموعه های هولدینگ بزرگ BAIC محسوب می شود و از حدود سه سال قبل با هدف ساخت خودروهای کراس اوور و MPV از کمپانی مادر مشتق شده است. اما از نظر سطح تکنولوژی می توان گفت که در زمره خودروسازان قابل قبول چینی قرار می گیرد.

مشخصات فنی و آپشن های رفاهی بیسو T5

بیسو T5
بیسو T5

بیسو T5 که یک خودروی کراس اوور با سه ردیف صندلی و قابلیت 7 سرنشین است. در بازار کشورمان رقبایی چون چری تیگو 7، بی وای دی S6، بی وای دی S7 و جک S7 را به چالش می کشد. این خودرو در مقایسه با رقبای خود در حوزه کابین و متریال به کار رفته کیفیت قابل توجهی داشته و می‌تواند حق انتخاب مشتریان در شرایط فعلی بازار را افزایش دهد.
طول، عرض و ارتفای این شاسی بلند 7 نفره به ترتیب 4.71، 1.83 و 1.78 متر است و فاصله محوری آن نیز 276 سانتی متر می باشد.
بیسو T5 این خودرو به پیشرانه‌ی 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز شده است که حداکثر 150 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. در نسخه اتوماتیک یک جعبه دنده 8 سرعته بر روی بیسو T5 نصب شده است.

از جمله امکانات رفاهی و آپشن های بیسو T5 در نمای بیرونی می توان به ریل باربند، چراغ‌های هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع، روشنایی روز، چراغ مه‌شکن، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن داخلی با قابلیت جمع‌شدن خودکار، برف‌پاکن یخ‌شکن‌ شیشه جلو همراه سنسور باران، رینگ‌های اسپرت آلومنیوم 17 اینچ و لاستیک‌هایی به پهنای 215 میلی‌متر و در نمای درونی می توان سانروف پانورامیک، کروز کنترل ، قفل مرکزی ، غربیلک فرمان اسپرت با قابلیت تنظیم ، صندلی های چرم مصنوعی، گرم‌کن صندلی های جلو (راننده و شاگرد)، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، شیشه بالابر برقی، سیستم ورود به خودرو و استارت بدون کلید، درب صندوق عقب برقی ، دریچه کولر برای سرنشیتان ردیف دوم و سوم، نمایشگر 9 اینچ سیستم صوتی و تصویری همراه با 6 بلندگو استریو، قابلیت اتصال گوشی همراه از طریق بلوتوث و برقراری تماس تلفنی، درگاه USB ، AUX ، ناوبری ماهواره‌ای و دید 360 درجه اشاره کرد.
امکانات ایمنی بیسو T5 شامل قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت، سنسور پارک روی سپر عقب و جلو، صندلی های عقب مجهز به ایزوفیکس (Isofix)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) همراه با ترمز اضطراری پیشرانه (BOS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD )، فناوری کنترل کشش (TCS)، سیستم حفظ تعادل (ESC) و نگه‌دانرده‌ی خودرو در شیب و شش کیسه هوا است.

مشخصات فنی و آپشن های رفاهی بیسو T3

بیسو T3
بیسو T3

بیسو T3، خودروی دیگر سیف خودرو یک کراس اوور کوچک چینی است. گفته می شود این خودرو در سه نسخه Comfort، Luxury و Honorable در ایران به فروش خواهد رسید که نسخه Honorable فول‌ترین مدل به شمار می‌رود و ویژگی‌هایی چون چراغ‌های هالوژنی با قابلیت تنظیم ارتفاع، دیلایت، آینه‌های جانبی برقی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، ورود و استارت بدون کلید، آینه وسط الکترومیک، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب دارد. طول، عرض و ارتفاء این کراس اوور کوچک به ترتیب 4350، 1825 و 1685 سانتی متر است و فاصله محوری آن نیز 266 سانتی متر می باشد.
بیسو T3 که از وزنی در حدود  1.4 تن برخوردار است و با همراهی یک موتور 1.3 لیتری توربو شارژر با بیشینه قدرت 133 اسب بخار و حداکثر گشتاور 185 نیوتن متر راهی بازار خواهد شد.

تیپ Comfort این خودرو از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی و تیپ‌های Luxury و Honorable از جعبه دنده اتوماتیک CVT استفاده می‌کنند.
بیسو T3 به امکاناتی از قبیل 4 شیشه برقی، آینه های برقی، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم رهیاب ماهواره ای، تودوزی چرم، فرمان چرمی، تریم داخلی دو رنگ، تهویه اتوماتیک، خروجی برق 12 ولت، خروجی سیستم تهویه برای سرنشینان عقب، 6 عدد کیسه هوا، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب و جلو، نمایشگر لمسی 9 اینچی، بلوتوث، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی راننده برقی، سیستم کنترل فشار باد تایر و کروز کنترلی، چراغ های روشنایی در روز مجهز شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر تصاویر مربوط به نشست خبری سیف خودرو در خصوص این دو خودروی جدید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۶ آذر ۱۳۹۷

    ماشین های چینی فقط آپشن دارن. کیفیت صفر

  • seyedmm021
    seyedmm021 | ۶ آذر ۱۳۹۷

    ?
    دقیقا فازشون چیه؟؟
    اصن اینا چین؟؟؟
    اصلا قیافشون به ماشین نمیخوره
    بیشتر شبیه ابزاری هستن برای سواری گرفتن از مردم تا ماشین?

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۶ آذر ۱۳۹۷

    خیلی ماشینهای زشتین ،فنیشونم خوب نیست.پشتیبانیم که قعطعا ندارن

مطالب پیشنهادی