ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر منتسب به پیکسل 3 لایت تفاوت‌های آن با مدل اصلی را نشان می‌دهد [به روز رسانی]

پیش از این تصاویری از گوشی گوگل پیکسل 3 لایت به بیرون درز کرده بود که خبر از عرضه یک موبایل میان‌رده از خانواده پیکسل را می‌داد. به تازگی تصویر جدیدی از این پیکسل 3 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۵

پیش از این تصاویری از گوشی گوگل پیکسل 3 لایت به بیرون درز کرده بود که خبر از عرضه یک موبایل میان‌رده از خانواده پیکسل را می‌داد. به تازگی تصویر جدیدی از این پیکسل 3 لایت لو رفته که اطلاعات بیشتری را در مورد این گوشی معرفی نشده در اختیار ما قرار می‌دهد.

گمانه زنی می‌شود که لایت از صفحه نمایش ۵.۵۶ اینچی و پردازنده اسنپ دراگون 670 استفاده خواهد کرد. همچنین قرار است این گوشی‌ به یک باتری ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعتی هم مجهز شود.

جدا از این اطلاعاتی که پیش از این هم از آن‌ها خبر داشتیم، توییت جدید بن جسکین گوگل پیکسل 3 را در کنار مدل لایت نشان می‌دهد. بر اساس این عکس که در ادامه هم می‌توانید آن را مشاهده کنید، می‌توان فهمید که لایت بر خلاف مدل اصلی، تنها از یک اسپیکر در بالای خود بهره می‌برد.

پیکسل 3 لایت

البته خبر خوش برای خریداران احتمالی لایت این است که به نظر می‌رسد لایت هم مثل پیکسل 3 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در جلو و دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت خود بهره می‌برد. جدا از این‌ها، یک جک ۳.۵ میلی‌ متری هدفون در لایت دیده می شود که در مدل‌های اصلی پیکسل 3 آن را پیدا نمی‌کنیم.

هنوز مشخص نیست که گوگل چه زمانی از پیکسل 3 لایت رونمایی می‌کند و این احتمال هم وجود دارد که این گوشی‌ تنها برای عرضه در بازارهای مشخصی برنامه ریزی شده باشد.

البته بر اساس اطلاعاتی که پیش از این به بیرون درز کرده بود، لایت احتمالا تا دو ماه دیگر به طور رسمی رونمایی خواهد و حدود ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. در ضمن باید منتظر حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی هم برای این گوشی باشیم. گوگل با عرضه پیکسل 3 سعی کرده تا جایگاهی را برای خود در بازار جهانی موبایل پیدا کند و قابلیت‌هایی نظیر «دید در شب» برای گوشی‌های پیکسل هم مربوط به تلاش‌هایی در این راستا می‌شوند.

تاریخ انتشار خبر اولیه: ۴ آذر ۱۳۹۷

 

به روز رسانی:

وبلاگ روسی Wylsa نیز تصاویری از پیکسل 3 لایت کنار دیگر تلفن‌های هوشمند نظیر آیفون‌های مختلف منتشر کرده که امکان مقایسه بهتری را برای کاربران فراهم کرده و حدود اندازه‌ی آن را مشخص می‌کند.

پیکسل ۳ اکس ال در کنار پیکسل ۳ لایت
پیکسل ۳ در کنار آیفون XS و آیفون XR
پیکسل ۳ در کنار آیفون‌های XS، XR و 5S
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی