ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هر آن چه باید در مورد بخش Journey فیفا 19 بدانید

بخش Journey فیفا 19 سومین فصل از حالت داستانی سری فیفا محسوب می‌شود که طی آن برخلاف دو فصل گذشته که تنها در نقش الکس هانتر ظاهر می‌شدیم، رویای فوتبالی ۲ شخص دیگر را هم ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

بخش Journey فیفا 19 سومین فصل از حالت داستانی سری فیفا محسوب می‌شود که طی آن برخلاف دو فصل گذشته که تنها در نقش الکس هانتر ظاهر می‌شدیم، رویای فوتبالی ۲ شخص دیگر را هم دنبال می‌کنیم.

بسیاری از منقدان بخش Journey فیفا 19 را ستوده و آن را یکی از سرگرم‌کننده‌ترین حالت‌های فیفا جدید می‌دانند. بسیاری از کاربران فیفا شاید تا حدودی زیاد نسبت به این قسمت غریبه باشند و به همین دلیل به طور مفصل به ساختار کلی Journey و اطلاعاتی که باید در مورد این بخش بدانید خواهیم پرداخت.

فوتبال علیه خانواده

بخش داستانی فیفا 19، The Journey: Champions نام دارد و آخرین قسمت از سه گانه رویای فوتبالی الکس هانتر را دنبال می‌کند. همچنین و مانند چیزی که در فصل پیشین Journey دیدیم، خواهر ناتنی او یعنی یعنی کیم هانتر هم یک فوتبالیست بوده و برای اولین بار در این قسمت می‌توانیم حالت داستانی بازی را با یک فوتبالیست زن که هدف اصلی او به موفقیت رسیدن با تیم ملی آمریکاست دنبال کنیم.

بخش Journey فیفا 19
کیم هانتر در بخش Journey فیفا 19 شخصیتی دوست داشتنی دارد.

همچنین اگر شما پیش از این فصل‌های قبلی Journey را تجربه کرده باشید، می‌توانید سیو‌های این بخش را به فیفا 19 منتقل کنید. البته انتخاب‌های شما به خصوص در فصل دوم تصویر چندانی روی سرنوشت شخصیت‌های اصلی ندارند و با انتقال این سیوها تنها شاهد تغییر در بخش‌هایی کوچکی از این حالت هستیم و در صورت انجام ندادن این کار هم بازی تصمیمات قسمت‌های پیش را برای شما شبیه‌سازی خواهد کرد.

به جز الکس و کیم هانتر، یک شخصیت دیگر نیز در حالت داستانی بازی با نام دنی ویلیامز وجود دارد. دنی دوست دوران کودکی الکس بوده و حال در فوتبال حرفه‌ای به یکی از رقبای او تبدیل شده است.

هر کدام از این سه شخصیت، با توجه به نحوه بازی و عملکرد شما در زمین مسابقه، امتیازهایی را در پایان هر بازی دریافت می‌کنند. این امتیازها باعث بالا رفتن سطح بازیکن شما خواهند شد و در نتیجه شما می‌توانید کیم، الکس یا دنی را در بخش‌های مورد علاقه خود پیشرفت دهید.

با انجام بخش داستانی بخش Journey فیفا 19 شما جوایزی دریافت خواهید کرد که می‌توانید از آن‌ها در قسمت آلتیمیت تیم استفاده کنید.

این پیشرفت هم باعث بالا رفتن امتیاز کلی بازیکن می‌شود و هم مهارت‌هایی را به لیست توانایی بازیکن منتخب شما اضافه می‌کند. به این نکته دقت کنید که این مهارت‌ها باید بر اساس پست بازیکن شما و مهارتی که خودتان به آن علاقه دارید انتخاب شود تا در نهایت با یک ستاره قدرتمند‌ و آماده‌تر روبرو باشید.

رویای لیگ قهرمانان اروپا

ماجراجویی کیم هانتر در بخش Journey فیفا 19 به جام جهانی زنان معطوف شده است. همچنین مانند فصل‌های گذشته، می‌توانید اکثر تیم‌های جزیره را به عنوان مقصد دنی ویلیامز انتخاب کنید. این قضیه‌ در مورد الکس هانتر هم صدق می‌کند و اگر شما سیو‌های نسخه پیش را داشته باشید، او در واقع در همان تیم سابق خود توپ خواهد زد.

اگر بخواهید بدون در نظر گرفته سیوهای قسمت‌ پیشین بازی را شروع کنید، الکس می‌تواند بین پیوستن به پاریس سینت ژرمن، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید یک تیم را انتخاب کند. نباید از این نکته هم غافل شد که همانند چیزی که در تریلرهای بخش داستانی فیفا 19 دیدیم، الکس در نهایت به باشگاه رئال مادرید پیوسته و رویای به دست آوردن لیگ قهرمانان اروپا را دنبال خواهد کرد.

یکی دیگر از بخش‌های مهم Journey به تصمیم‌گیری‌های شما در داستان بازی برمی‌گردد. بعد از پایان هر مسابقه، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر می‌شوید. بر حسب شرایطی که در آن قرار دارید و اتفاقاتی که طی مسابقه رخ داده است، می‌توانید خونسردانه به سوالات و از روی تواضع پاسخ داده یا کمی آتشین با مسائل برخورد کنید.

در کل سه قهرمان قابل بازی در جرنی امسال حضور دارند.

مصاحبه‌های تند و تیز بیش از اندازه می‌تواند روی افزایش محبوبیت شما تاثیر گذار باشد اما از سمت دیگر امکان دارد که رابطه بین شما و اعضای تیم یا مربی را به صورت منفی تحت تاثیر قرار دهد. همیشه موقعیت را به هنگام انتخاب دیالوگ‌های کنفرانس مطبوعاتی بسنجید و بهترین نتیجه از این بخش زمانی به دست می‌آید که الکس، کیم یا دنی همانند یک ورزشکار حرفه‌ای با مسائل برخورد کند.

در ضمن و جدا از انتخاب‌هایی که طی کنفرانس مطبوعاتی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت، طی قصه‌ای که قهرمانان فصل سوم بخش Journey فیفا 19‌ آن را سپری می‌کنند، اتفاقات شخصی و ورزشی مهمی رخ می‌دهند که تصمیمات شما در مورد آن‌ها هم تاثیر مشخصی روی ادامه داستان خواهد گذاشت.

البته همانند چیزی که پیش از این هم به آن پرداختیم،‌ این انتخاب‌ها در کل تاثیر آنچنانی در سرنوشت نهایی داستان ندارند و مهم‌ترین نکته در رابطه با این بخش، رسیدن به بالاترین حد امتیاز کلی بازیکنان است.

امتیاز کلی بازیکنان با توجه به عملکرد شما در زمین مسابقه بهبود پیدا می‌کند. همچنین طی جلسات تمرینی قبل از آغاز بازی هم مربیان وظایفی را به شما می‌دهند که با انجام دادن درست آن‌ها‌، شانستان برای حضور در ترکیب اصلی و در نتیجه گرفتن امتیازات، بیشتر خواهد شد.

با وجود اهمیت این امتیازات و جلسات تمرینی، شما موظف به انجام دادن تمامی تمرین‌ها نیستید و با انجام دادن یک باره می‌توانید از آن‌ها عبور کنید. این نکته را هم از یاد نبرید که به دست آوردن امتیاز کامل در مسابقات تنها محدود به گل زدن نمی‌شود و مربی قبل از هر مسابقه وظایف دیگری همچون دادن تعداد مشخصی پاسخ‌، گرفتن خطا، دادن پاس گل و افزایش مالکیت توپ را به شما ابلاغ می‌کند که انجام دادن آن‌ها روی پیشرفت الکس، کیم یا دنی تاثیر مشخصی خواهد گذاشت.

ترفندهایی برای قهرمانی

در کل چند نکته مشخص و ثابت در بخش Journey فیفا 19 وجود دارند که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید به راحتی به بالاترین سطح و هدف‌های هر سه بازیکن برسید:

  • قبل از شروع بازی، این انتخاب را دارید که به تنهایی در نقش کیم، الکس و دنی حاضر شده یا کنترل تمام بازیکنان تیم را بر عهده بگیرید. انتخاب تیم این امکان را به شما خواهد داد تا کنترل بیشتری روی مسابقه داشته و تاثیر مشخص‌تری را روی نتیجه بازی بگذارید اما در مقابل، انتخاب خود بازیکن باعث می‌شود تا او زودتر رشد کرده و راحت‌تر به اهدافی که مربی برای او مشخص کرده برسد.
در بخشی از بخش Journey فیفا 19 در نقش پدربزرگ الکس یعنی جیم هانتر ظاهر می‌شوید.
  • به صورت مداوم دکمه سرعت را نگه ندارید! اگر کنترل یک نفره الکس، کیم و دنی را بر عهده گرفتید، ممکن است در صورت عادت نداشتن به این سبک از بازی، مانند حالت عادی همیشه دست خود را روی دکمه سرعت نگه دارید اما با توجه به این که هر سه این بازیکنان مقدار مشخصی استقامت دارند که باید برای تمام 90 دقیقه و حتی ادامه فصل برنامه ریزی شود، مدیریت نکردن انرژی باعث تعویض شدن طی مسابقه و حتی نیمکت نشین شدن آن‌ها در بازی‌های بعدی خواهد شد.
  • می‌توان درجه سختی و هوش مصنوعی هم تیمی‌ها را به صورتی مشخص کرد که پاس‌ها بیشتر از حالت عادی به بازیکن شما برسد. هسته اصلی گیم پلی بخش Journey فیفا 19 با حالت‌ اصلی بازی کمی تفاوت دارد و به همین دلیل بهتر است در تلاش اول برای تجربه این بخش، هوش مصنوعی را در حالت دوستانه‌تری تنظیم کنید تا راحت‌تر با مکانیزم این بخش آشنا شوید.

علاوه بر بخش Journey فیفا 19پیش از این به آموزش بخش‌های دیگری از این بازی پرداخته بودیم که از اینجا به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید آموزش درخواستی خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی