ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل گلس 2
تکنولوژی

بنچمارک گوگل گلس جدید خبر از چیپست اسنپدراگون 710 می دهد

آینده عینک هوشمند گوگل گلس نا مشخص است و برخی تصور می کنند که این دستگاه به فراموش سپرده شده اما بنچمارک منتسب به مدل جدید از این گجت احتمالاً نشان از عرضه نسخه بعدی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

آینده عینک هوشمند گوگل گلس نا مشخص است و برخی تصور می کنند که این دستگاه به فراموش سپرده شده اما بنچمارک منتسب به مدل جدید از این گجت احتمالاً نشان از عرضه نسخه بعدی در آینده نزدیک دارد.

اولین نسخه از گوگل گلس در سال 2013 معرفی شد و البته به دلیل قیمت بسیار بالا آن چنان که باید در بازار با اقبال مواجه نشد. از سوی دیگر نگرانی هایی که در مورد امنیت حریم شخصی هم مورد دیگری بود که سد راه محبوبیت آن شد. برخی تصور می کردند که شاید از طریق فیلم برداری مخفیانه توسط گوگل گلس حریم شخصی افراد نقض شود.

گوگل گلس

تابستان سال پیش هم نسخه سازمانی گوگل گلس عرضه شد که بهبودهایی در مقایسه با مدل اولیه را تجربه کرده بود. بنچمارک گیکبنچ که اخیراً منتشر شده مربوط به مدل دوم از نسخه سازمانی گوگل گلس است. بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده مدل جدید از اندروید 8.1.0 به همراه 3 گیگابایت رم بهره می برد. چیپست هم اسنپدراگون 710 است که از میان رده های کوالکام به حساب می آید.

همچنین باید اشاره کرد که در هفته های اخیر مدل جدید عینک هوشمند گوگل در اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده، Google Glass Enterprise Edition نام گرفته بود. با این حال به نظر نمی رسد شاهد رونمایی از این محصول گوگل در سال جاری میلادی باشیم و احتمالاً در سال آتی میلادی گوگل گلس جدید معرفی شود. قیمت در نظر گرفته شده برای آن هم احتمالاً بالاتر از مدل قبلی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammadali_aa
    mohammadali_aa | ۶ آذر ۱۳۹۷

    گجت بدرد بخوری بود خوشم میومد ازش

مطالب پیشنهادی