ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پنل تاشو ال جی
تکنولوژی

تغییر رییس ال جی موبایل به امید رونق این بخش

چند وقتی می شود که وضعیت بخش موبایل ال جی بهتر شده اما همه می‌دانند که این کمپانی تمرکز ویژه‌ای روی بازار تلویزیون‌‌های هوشمند دارد. حال این کمپانی در یک حرکت غیرمنتظره، مدیر بخش تلویزیون‌ ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۶

چند وقتی می شود که وضعیت بخش موبایل ال جی بهتر شده اما همه می‌دانند که این کمپانی تمرکز ویژه‌ای روی بازار تلویزیون‌‌های هوشمند دارد. حال این کمپانی در یک حرکت غیرمنتظره، مدیر بخش تلویزیون‌ خود یعنی «برایان کوون» را به عنوان مدیر ال جی موبایل معرفی کرده است.

در بیانیه‌ ال جی آمده است: «آقای کوون نقشی اساسی را در بخش تلویزیون، صدا و پی سی ال جی ایفا کرده و دانش و تجربه‌ او در حوزه بازار جهانی موبایل تاثیر به‌سزایی در ادامه دادن راه ال جی موبایل خواهد گذاشت.»

لازم به ذکر است که با وجود به دست آوردن ریاست بخش گوشی‌های هوشمند ال جی، آقای کوون سمت خود در بخش تلویزیون‌های هوشمند را حفظ خواهد کرد. علاوه بر این موارد، مدیرعامل فعلی ال جی الکترونیکس یعنی جو سئونگ جین نیز بخشی از وظایف روزمره خود را برای تمرکز بیشتر روی استراتژی‌های آینده کمپانی به دیگر مدیران واگذار کرده است.

ال جی

با توجه به اخباری که اخیرا به بیرون درز کرده، ال جی به عنوان نقش آفرینی گسترده تر در آینده بازار موبایل و تلویزیون‌های هوشمند است. طی هفته گذشته، متوجه شدیم که این کمپانی طی یک پروژه مشترک با برخی شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو، قصد تولید پنل تاشو برای آن‌ها را دارد.

همچنین اخیرا علایم تجاری جدیدی از سمت ال جی در شاخه گوشی هوشمند ثبت شده‌اند که نام آن ها Foldi ،Flex و Duplex بوده و به صورت مشخصی به صفحه‌های نمایش تاشو اشاره می‌کنند.

بعد از اعلام این خبر، پتنتی از ال جی منتشر شد که خبر از عرضه گوشی جدیدی با نمایشگر تاشو بدون حاشیه می دهد که به احتمال زیاد باید اوایل سال 2019 منتظر معرفی آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی