ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های موبایلی که شاید اسم‌شان را هم نشنیده باشید [قسمت اول]

در مدیای سرگرمی underrated یکی از کلمات پرکاربرد است و اصطلاحا هم به چیزهایی می‌گویند که دست‌کم گرفته شده‌اند. حالا این  دست کم گرفته شدن می‌تواند از لحاظ فروش یک اثر باشد یا امتیازات پایینی که ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

در مدیای سرگرمی underrated یکی از کلمات پرکاربرد است و اصطلاحا هم به چیزهایی می‌گویند که دست‌کم گرفته شده‌اند. حالا این  دست کم گرفته شدن می‌تواند از لحاظ فروش یک اثر باشد یا امتیازات پایینی که گرفته، به‌طور کلی آثاری که باید بیشتر از این‌ها به آن‌ها توجه می‌شد. در دنیای بازی‌های موبایل هم از بازی‌ها کم نداریم.

عناوینی که کیفیت بالایی دارند ولی به هر دلیلی نتوانستند آنگونه که باید به موفقیت برسند. در این دو قسمت از مقاله به سراغ همین بازی‌ها رفته‌ایم و بنابراین اگر می‌خواهید با بازی‌های آندرریتد گوشی از لحاظ تعداد دانلود یا بازخوردهایی که دریافت کرده‌اند، آشنا شوید تا پایان همراه باشید.

Flippy

«فلیپی» (Flippy) به‌نظرم دیده‌ نشده‌ترین ساخته فرانسوی‌ها است. یادآور دوران طلایی کچ‌اپ (Ketchapp) که هم با یک طراحی گرافیکی جدیدتر که البته بی شباهت به Framed نیست، متفاوت‌تر از دیگر ساخته‌های این استودیو ظاهر شد و هم با گیم پلی الهام گرفته از Pivvot، یک تجربه متمایزتر و سرگرم کننده‌تر ارائه داد. در بازی شخصیت داستان مسیری را می‌دود و در این بین پیش از رسیدن به تیغ‌ها باید روی صفحه اصلی کلیک کنید تا او مسیرش را تغییر داده و در جهتی معکوس به حرکتش ادامه بدهد.

Flippy

Flippy

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 40.2 / 20.4 مگابایت زبان:

Agent A

واقعا چرا تا الان Agent A را معرفی نکرده بودم؟ معمولا یکی از مشکلاتی که با عناوین اشاره و کلیک دارم، این است که بعد از مدتی ذهن و چشم را خسته می‌کنند و چیزی که Agent A را به اثری جذاب تبدیل کرده وجود دو عنصر مهم برای جلوگیری از بروز این مشکل است؛ معماها با تنوع‌شان هر دفعه یک چالش متفاوت به خورد مخاطب می‌دهند و سبک گرافیکی متفاوت هم باعث شده تا بازی یکی از زیباترین‌های گوشی لقب بگیرد. اگر از طرفداران سری The Room هستید، Agent A را از دست ندهید.

Agent A

Agent A

سازنده: Yak & Co قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 584.6 / 311.41 مگابایت زبان:

Roofbot

دو سال پیش Double Coconut دو تا از دوست‌داشتنی‌ترین‌های گوشی را منتشر کرد. Parallyzed که توانست به محبوبیت خوبی برسد و Roofbot که با وجود ویژگی‌های دلنشینش اما نتوانست آنگونه که باید همانند برادر بزرگترش به آمار دانلود بالایی دست پیدا کند. گیم‌پلی بازی بر پایه جمله «مراقب قدم بعدی خودت باش» بنا شده است. Roofbot به بازیکن نقش رباتی را داده که مجبور است هر مرحله اجسام دارای انرژی را به درون قسمت‌هایی بیندازد. نکته اینجاست با هر حرکت، بلوکی که از آن رد شده‌اید می‌افتد.

Roofbot

Roofbot

سازنده: Double Coconut قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 156.2 / 50.2 مگابایت زبان:

Time Locker – Shooter

بالاخره فرصت شد تا دوباره به Time Locker بپردازم؛ سوپرهات (Superhot) یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۱۶ بود و Time Locker با الهام از همین بازی و پیاده‌سازی درست ایده‌ها در قالب یک اپلیکیشن گوشی توانست متفاوت، جدید و سرگرم‌کننده باشد. در بازی «زمان» وقتی حرکت خواهد کرد که شما حرکت کنید. همزمان که شخصیت اصلی را به جلو می‌برید، او تیراندازی کرده و اگر هم دست خود را از صفحه برداشته یا آرام قدم بردارید، زمان ایستاده یا خیلی کند می‌شود.

TIME LOCKER - Shooter

TIME LOCKER - Shooter

سازنده: sotaro otsuka قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 57.2 / 26.2 مگابایت زبان:

Blyss

بازی مخفی اندروید

هنوز هر از گاهی Blyss را نصب می‌کنم تا فقط به موسیقی‌هایش گوش بدم. آهنگ‌های بازی دقیقا همان کاری را با آدم می‌کنند که Alto's Odyssey با طراحی گرافیکی منحصر به فردش توانست انجام داد؛ بعضی وقت‌ها به قدری موزیک‌ها آرامش بخش می‌شوند که بازی را رها کرده و فقط به موسیقی گوش می‌کنید. در Blyss با نقطه‌ها سر و کار دارید. درون هر مربع نقطه‌هایی وجود دارد و با کشیدن انگشت‌تان روی مربع‌ها، این نقطه‌ها غیب می‌شوند. حالا تا جایی که تمام نقطه‌ها از بین ببرند باید این کار را تکرار کنید.

Blyss

Blyss

سازنده: ZPLAY Games قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 211.9 / 59.25 مگابایت زبان:

لایو تی وی تایکون

بازی‌های ایرانی آندرریتد هم کم نداریم. لایو تی وی تایکون یکی از آن‌ها است. در بازی نقش یک مدیر شبکه تلویزیونی را دارید و باید با برنامه‌های متنوع سعی کنید تا مخاطبین بیشتری را پای شبکه خود بکشانید. می‌توانید محتویاتی که می‌خواهید را خریداری کرده یا حتی آن‌ها را با توجه به سلیقه خودتان بسازید. نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظار بازی خواهد بود و آیا سازنده هنوز برنامه دارد که نسخه نهایی را عرضه کند یا نه، در هر صورت لایو تی وی تایکون همین الان نیز جزو آثار خوب داخلی است.

Live TV Tycoon

Live TV Tycoon

سازنده: استودیوی سورنا قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 58.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۷ آذر ۱۳۹۷

    بیشترش رو تا حالا ندیده بودم البته به جز اخری توقع داشتم بازی zaptiye یا age of ottman تو این بازی ها باشه البته نمیدونم شاید تو قسمت بعدی باشه اگه نیست لطفا اقای کریمی این دو بازی رو هم بررسی کنید

    • Mohy
      Mohy | ۷ آذر ۱۳۹۷

      دمت گرم چه بازیایی
      فکرکنم سازنده‌ش ترکیه‌ای باشه

      • Mamad Shafi
        Mamad Shafi | ۷ آذر ۱۳۹۷

        نمیدونم سازندش ترکی هست یا نه ولی بازی هاش خیلی خفن هستن و هیچ وقت هم نفهمیدم که چرا بهشون بی توجهی میشه

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۷ آذر ۱۳۹۷

    جالب بود
    اتفاقا همشون رو بازی کردم
    بازی hazy race هم می تونه در لیست بعدی باشه

مطالب پیشنهادی