ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اتصال هدست به موبایل اندرویدی
تکنولوژی

اتصال هدست به دستگاه‌های اندرویدی سریع‌تر می‌شود

اخيرا گوگل قدم هاى مهمى را براى هماهنگى راحت تر بلوتوث با هدست هاى اندرويدى برداشته است. در يكى از جديدترين اين قدم ها، از حالا به بعد، اكانت گوگل شما هدست بلوتوثى كه با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

اخیرا گوگل قدم هاى مهمى را براى هماهنگى راحت تر بلوتوث با هدست هاى اندرویدى برداشته است.

در یکى از جدیدترین این قدم ها، از حالا به بعد، اکانت گوگل شما هدست بلوتوثى که با آن به دیوایس خود وصل شدید را به خاطر سپرده و آن را به صورت خودکار به گوشى دیگرى که به اکانت شما متصل است، منتقل مى کند.

البته قابیلیت Fast Pair گوگل ویژگى جدیدى نیست و این قابلیت در واقع سال گذشته معرفى شده بود و اخیرا گوگل سعى کرده تا استفاده از آن را براى کاربران اندروید کاربردى تر کند.

در ضمن، به نظر مى رسد که قابلیت ذکر شده تنها محدود به دستگاه هاى اندرویدى نخواهد ماند و به زودى باید شاهد در دسترس قرار گرفتن آن براى کروم بوک ها نیز خواهیم بود.

طبق اعلام گوگل انجام شدن پروسه Fast Pair با نوتیفیکیشنی به اطلاع شما خواهد رسید. این قابلیت برای دستگاه‌هایی که از اندروید ۶ یا بالاتر استفاده مى کنند در دسترس قرار خواهد گرفت.

این قابلیت در حال حاضر روى دستگاه هاى اپل هم به شکل متفاوتى قابل استفاده است. به این صورت که اطلاعات هدفون وصل شده به دستگاه شما به وسیله اپل آیدى، به دیوایس دیگرى هم منتقل خواهد شد.

در حال حاضر تعداد کمى از هدست ها از Fast Pair بهره مند هستند و با فراگیر شدن آن، این قابلیت احتمالا به یکى از ویژگى هاى اصلى هدست هاى آینده تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی