ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی‌های رایگان ماه دسامبر ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

در حالی که با گذشت هر روز به پایان ماه نوامبر نزدیک می‌شویم، شرکت مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان سرویس ایکس باکس لایو برای دسامبر را منتشر کرد. همانند ماه‌های گذشته، برای دسامبر 4 بازی در ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۷ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

در حالی که با گذشت هر روز به پایان ماه نوامبر نزدیک می‌شویم، شرکت مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان سرویس ایکس باکس لایو برای دسامبر را منتشر کرد. همانند ماه‌های گذشته، برای دسامبر 4 بازی در نظر گرفته شده است که مشترکین طلایی می‌توانند به صورت کاملا رایگان آن‌ها را دریافت کنند.

دارندگان کنسول ایکس باکس وان می‌توانند در طول ماه دسامبر، بازی QUBE 2 را دریافت کنند. این عنوان که با زاویه‌ی دوربین اول شخص ساخته شده، کاربران را در محیط‌هایی پر از پازل‌ قرار می‌دهد که برای خارج شدن از آن‌ها باید با بلوک‌ و رنگ‌های مختلف تعامل کنند. دومین بازی، Never Alone نام دارد. این بازی در سبک سکوبازی ساخته شده است و قصه‌ی کودکی از قبایل آلاسکا را روایت می‌کند. این عنوان از تاریخ 16 دسامبر الی 15 ژانویه سال آینده میلادی قابل دریافت است.

ایکس باکس لایو

اولین بازی در نظر گرفته شده برای دارندگان کنسول ایکس باکس 360، عنوان Dragon Age II است که در زمان انتشار خود توانست به خاطر گیم‌ پلی و داستان فوق العاده تحسین منتقدان را بر انگیزد. این بازی که در سبک اکشن نقش آفرینی ساخته شده، از تاریخ 1 الی 15 دسامبر قابل دریافت است. آخرین بازی دسامبر نیز Mercenaries: Playground of Destruction نام دارد. در این بازی اکشن ماجراجویی که محیطی جهان باز دارد، کاربر کنترل یکی از 3 مزدور ارسال شده به کره‌ شمالی را بر عهده می‌گیرد. هدف اصلی، انجام ماموریت‌های مختلف به منظور جلوگیری از آغاز جنگ هسته‌ای است. این بازی از تاریخ 16 الی 31 دسامبر رایگان خواهد بود.

ایکس باکس وان

  • QUBE 2 - ده آذر الی ده دی ماه
  • Never Alone - بیست‌وپنج آذر الی بیست‌وپنج دی ماه

ایکس باکس 360

  • Dragon Age II - ده الی بیست‌وچهار آذر
  • Mercenaries: Playground of Destruction - بیست‌وپنج آذر الی بیست‌وپنج دی ماه

اگر تاکنون برای دریافت بازی‌های رایگان ماه نوامبر ایکس باکس لایو اقدام نکرده‌اید، بهتر است عجله کنید؛ زیرا فرصت زیادی برای دریافت آن‌ها باقی نمانده است. در ضمن، با مراجعه به این مطلب می‌توانید تمامی بازی‌هایی را مشاهده کنید که در سال 2018 از طریق اشتراک طلایی ایکس باکس لایو به صورت رایگان قابل دریافت بوده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی