ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تریلر فصل سوم مجموعه گرند تور منتشر شد [تماشا کنید]

پس از دو فصل پر فراز و نشیب، گرند تور بالاخره به فصل سوم رسیده و به زودی شاهد حضور دوباره جرمی کلارکسون و دوستان وفادارش بر صفحه تلویزیون ها خواهیم بود. برای استقبال از ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

پس از دو فصل پر فراز و نشیب، گرند تور بالاخره به فصل سوم رسیده و به زودی شاهد حضور دوباره جرمی کلارکسون و دوستان وفادارش بر صفحه تلویزیون ها خواهیم بود.

برای استقبال از فصل جدید این مجموعه پر بیننده و محبوب اخیرا تریلری پخش شده که در واقع پیش نمایشی از اپیزودهای مختلف محسوب می شود. در این تریلر تقریبا دو دقیقه ای سه مجری به ما نشان می دهند که در طول ماه های گذشته مشغول انجام چه کارهایی بوده اند.

grand tour season 3 (3)

فیلمبرداری فصل سوم گرند تور از اوایل سال 2018 آغاز شد و از آن زمان تاکنون کار ساخت این مجموعه در جریان بوده است. مثل فصل قبل، جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند باز هم یک سفر بزرگ را شروع کرده و با گشت و گذار در مناطق مختلف این کره خاکی، از کشورهایی مثل چین، کلمبیا، سوئد، مغولستان و ایالات متحده دیدن می کنند.

grand tour season 3 (4)

همانطور که در ویدیوی ضمیمه شده می توانید مشاهده فرمایید، ریچارد هموند بر پشت فرمان یک دستگاه پیکاپ شورولت سیلورادو نشسته و از روی پلی چوبی با ارتفاع نسبتا زیاد عبور می کند. دود کردن تایر کوپه های عضلانی و معروف آمریکایی، برف بازی با لامبورگینی اوروس در پیستی با شکل مورد علاقه کلارکسون، بررسی مکلارن سنا و پرداختن به پیکاپ مرسدس بنز X کلاس برخی از مواردی هستند که تریلر انتشار یافته در خود دارد.

grand tour season 3 (2)

درباره تعداد اپیزودهای فصل سوم فعلا اطلاعاتی در دست نیست، اما می دانیم که مثل سابق، این فصل نیز هر هفته از طریق آمازون پرایم برای مشترکین پخش خواهد شد.

نکته جالب توجه اینکه در پایان این تریلر سه مجری در کنار یک هلیکوپتر که در حال سوختن در آتش است، بار دیگر به بودجه هنگفت برنامه خود اشاره کرده و آن را به رخ تاپ گیر و شبکه انگلیسی می کشند!

بر اساس برنامه ریزی ها، اولین قسمت از فصل سوم گرند تور در 18 ژانویه (جمعه 28 دی ماه) پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فـرزاد
    فـرزاد | ۷ آذر ۱۳۹۷

    3 کله پوک دوست داشتنی
    ترکیدیم از انتظار برای این فصلش
    پ.ن : "مسیر برفی که توی این تیزر بود? "

مطالب پیشنهادی