ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های رایگان ماه دسامبر پلی استیشن پلاس مشخص شدند

سرانجام و با نزدیک شدن به آغاز آخرین ماه میلادی، سونی لیست بازی های رایگان ماه دسامبر پلی استیشن پلاس را معرفی کرد. اولین نکته جالب در رابطه با بازی‌ های رایگان ماه دسامبر پلی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

سرانجام و با نزدیک شدن به آغاز آخرین ماه میلادی، سونی لیست بازی های رایگان ماه دسامبر پلی استیشن پلاس را معرفی کرد.

اولین نکته جالب در رابطه با بازی‌ های رایگان ماه دسامبر پلی استیشن پلاس به حضور بازی تازه منتشر شده Onrush در این لیست برمی‌گردد. این عنوان ریسینگ که ساخته استودیو با تجربه کدمسترز است، با وجود جلب نسبی نظر منتقدان به هیچ عنوان نتوانست فروش خوبی را تجربه کند و همین موضوع باعث شد تا تعداد زیادی از سازندگان آن در همان هفته‌های اولیه عرضه بازی اخراج شوند.

در ضمن مدتی می‌شود که سرورهای Onrush بسیار خلوت هستند و قطعا قرار گرفتن این بازی در لیست این ماه سرویس پلی استیشن پلاس، می‌تواند تاثیر قابل مشاهده‌ای را روی بازگشت رونق به این عنوان بگذارد.

دیگر بازی رایگان شناخته شده این ماه سرویس پلی استیشن پلاس، عنوان اتمسفریک SOMA است که به خاطر سبک روایت داستان متفاوت خود و داستان عجیب و غریبش، در زمان عرضه طرفداران زیادی پیدا کرد. سازندگان سوما پیش از این هم تجربه موفق ساخت بازی Amnesia: The Dark Descent را در کارنامه خود دارند.

بازی Papers, Please هم که در سال 2013 موفق به دریافت جایزه بفتا برای بهترین عنوان استراتژی شده بود هم به لیست این ماه پلی استیشن پلاس راه پیدا کرده و به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن ویتا در دسترس خواهد بود.

علاوه بر تمامی این عناوین، عنوان مستقل Iconoclasts که بسیاری آن را یکی از بهترین اکشتن پلتفرمرهای سال‌های اخیر می‌دانند هم برای پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته و شما می‌توانید روی هر کدام از این دو پلتفرم‌ آن‌ها را تجربه کنید.

در ادامه نگاهی به لیست بازی های رایگان ماه دسامبر پلی استیشن پلاس خواهیم داشت:

بازی های رایگان ماه دسامبر پلی استیشن پلاس

پلی استیشن 4

  • Onrush
  • SOMA

پلی استیشن 3

  • Steredenn
  • Steinsgate

پلی استیشن ویتا

  • Papers, Please
  • Iconoclasts

عناوین ذکر شده از ۱۳ ام همین ماه تا ۱۱ دی در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی