ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی در حال طراحی یک کارتریج جدید؛ آیا کنسول دستی دیگری در راه است؟

به نظر می‌رسد سونی پس از برآورده نشدن انتظاراتش از PS Vita و اعلام پایان پشتیبانی از این کنسول دستی، مشغول ایده پردازی برای تولید یک کنسول دستی دیگر است. در سال 2015 سونی اعلام ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

به نظر می‌رسد سونی پس از برآورده نشدن انتظاراتش از PS Vita و اعلام پایان پشتیبانی از این کنسول دستی، مشغول ایده پردازی برای تولید یک کنسول دستی دیگر است.

در سال 2015 سونی اعلام کرد که بازاری برای ارائه نسخه دوم از کنسول دستی PS Vita نمی‌بیند و پرونده این کنسول به زودی بسته خواهد شد. طی سال‌های اخیر این اولین بار بود که می‌دیدیم سونی از آینده یک کنسول خود ناامید شده و از آن به عنوان یک شکست یاد می‌کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت Techtastic و حواشی ایجاد شده در کشور کره جنوبی، سونی مشغول طراحی یک نوع کارتریج برای بازی‌های ویدیویی است که از آن با عنوان «کارتریج الکترونیکی بازی» یاد شده است. هیچ اطلاعات دیگری بجز تصویری که نشان دهنده طرح اولیه این کارتریج است در دسترس نیست.

سونی
طرح پیدا شده از کارتریج جدید سونی

تنها اطلاعاتی که می‌توان از این تصویر متوجه شد این است که در قسمت پایینی کارتریج درگاهی برای اتصال یا قرارگیری در کنسول تعبیه شده است.

می‌توان شایعات مطرح شده در خصوص ساخت کنسول جدید توسط سونی را مرتبط با صحبت‌های جان کودرا در ماه مِی میلادی دانست که بیان کرد «به جای اینکه تجربه قابل حمل بازی‌ها را از کنسول‌های بازی تمایز داده شود، بهتر است از کنسول‌های قابل حمل به عنوان راهکاری برای ایجاد تجربیاتی جدید یاد کنیم».

با توجه به این صحبت، حتی می‌توان این طرح را مرتبط با شایعات جدید درخصوص کنسول نسل بعد سونی دانست. براساس برخی اطلاعات منتشر شده توسط Techtastic، سونی در سال 2017 مشغول طراحی برروی کنسولی بوده که شباهت زیادی به نینتندو سوییچ داشته است. اما هیچ اطلاعات تکمیلی از آن موجود نمی‌باشد.

صرف نظر از تمام حدسیات مطرح شده، نتیجه نهایی این است که سونی مشغول کار برروی یک طرح جدید برای کنسول یا کنسول‌های آینده خود است. البته تا زمان رونمایی از آن نمی‌توان با قاطعیت درخصوص این فرضیات صحبت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۸ آذر ۱۳۹۷

    سلام،دیجیاتـو لطــــفا امـکان زوم روی تصاویـر رو در آپـدیت بعـدی اضافـه کن،‌قبـلا میـشد تصویـر رو بـاز کـرد و زوووم کـرد امـا خیـلی وقتـه دیگـه نمیـشه و ایـن مـورد بــشدت کـاربرها رو اذیـت میـکنه...

مطالب پیشنهادی