ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییر نام پروژه فای گوگل؛ فناوری سوییچ هوشمند شبکه‌ی اینترنت موبایل به آیفون می آید

روز گذشته دو خبر راجع به پروژه‌ی فای گوگل منتشر شد که یکی از آن‌ها مربوط به تغییر نام این پروژه به گوگل فای و دیگری پشتیبانی آن از اکثر دستگاه‌های اندرویدی و همچنین آیفون‌ها ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

روز گذشته دو خبر راجع به پروژه‌ی فای گوگل منتشر شد که یکی از آن‌ها مربوط به تغییر نام این پروژه به گوگل فای و دیگری پشتیبانی آن از اکثر دستگاه‌های اندرویدی و همچنین آیفون‌ها بود.

روز گذشته پستی منتشر شد که در آن اعلام شده بود گوگل قصد دارد پروژه‌ی فای را از امروز برای دستگاه‌های بیشتری در دسترس قرار دهد. در واقع گوگل قصد داشت این موضوع را دیرتر اعلام کند اما با درز این خبر، Droid Life پیش از معرفی رسمی از آن پرده برداری کرد.

بر اساس پست حذف شده، گوگل فای روی همه‌ی گوشی‌های سامسونگ، ال جی، موتورولا، وان پلاس و آیفون‌ها در حالت «بتا»، در دسترس خواهد بود. گوگل همچنین اعلام کرد که تجربه‌ی کامل فای برای تلفن‌هایی که برای این موضوع طراحی نشده‌اند در دسترس نخواهد بود.

تلفن‌هایی که برای این امر طراحی شده‌اند پیکسل 3، پیکسل 3 ایکس ال، پیکسل 2، پیکسل 2 XL، ال جی G7، ال جی V35، موتو G6 و موتو X4 هستند که می‌توانند به صورت یکپارچه از وای فای، اینترنت سلولی، T-Mobile و برج‌های ایجاد شده توسط اپراتور مخابراتی اسپرینت استفاده کنند تا بهترین تجربه‌ی اینترنت را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

گوگل فای یک سرویس شبکه‌ای مجازی است که سعی می‌کند برای به ارمغان آوردن بهترین پوشش اینترنت، به دنبال قوی‌ترین سیگنال از تامین کنندگان T-Mobile، اپراتور مخبراتی اسپرینت، اتصال وای فای و سلولی (کشور آمریکا) بگردد و هر لحظه به صورت هوشمند اینترنت دریافتی بین آن‌ها را تغییر دهد.

به یاد داشته باشید که تغییر شبکه‌ی هوشمند خودکار در پروژه‌ی فای بین T-Mobile، اپراتور مخابراتی اسپرینت، اینترنت سلولی ایالات متحده و وای فای انجام می‌شود و این موضوع روی آیفون یا همه‌ی تلفن‌های اندرویدی در دسترس نخواهد بود. همچنین دریافت تلفن‌ها از طریق اینترنت بی‌سیم هم روی همه‌ی گوشی‌ها امکان پذیر نیست.

تلفن اندرویدی مورد استفاده برای بهره‌مندی از پروژه‌ی فای باید سیستم عامل نوقا یا جدیدتر را در اختیار داشته باشد و سیستم عامل مورد استفاده در آیفون‌ها باید حداقل iOS 11 باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۸ آذر ۱۳۹۷

    سلام،دیجیاتـو لطــــفا امـکان زوم روی تصاویـر رو در آپـدیت بعـدی اضافـه کن،‌قبـلا میـشد تصویـر رو بـاز کـرد و زوووم کـرد امـا خیـلی وقتـه دیگـه نمیـشه و ایـن مـورد بــشدت کـاربرها رو اذیـت میـکنه...

مطالب پیشنهادی