ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین قهرمان ایرانی سری اساسینز کرید معرفی شد [تماشا کنید]

همه ما می‌دانیم که سری موفق اساسینز کرید از فرقه‌ای ایرانی با نام حشاشیون الهام گرفته شده اما تا پیش از این ایرانی‌ها تقریبا هیچ نقشی در قصه اساسینز کرید نداشته‌اند. حال به‌نظر می‌رسد که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

همه ما می‌دانیم که سری موفق اساسینز کرید از فرقه‌ای ایرانی با نام حشاشیون الهام گرفته شده اما تا پیش از این ایرانی‌ها تقریبا هیچ نقشی در قصه اساسینز کرید نداشته‌اند. حال به‌نظر می‌رسد که سرانجام و در اولین بسته الحاقی اساسینز کرید ادیسه باید منتظر اولین قهرمان ایرانی سری اساسینز کرید باشیم.

همان‌طور که یوبیسافت پیش از این اعلام کرده بود، اولین بسته الحاقی نسخه جدید اساسینز کرید Legacy of the First Blade نام خواهد داشت. پیش از این هم پیش‌بینی کرده بودیم که با توجه زیرزمین خانه پدری اتزیو در اساسینز کرید 2، اولین فردی که از سلاح معروف اساسین‌ها یعنی هیدن بلید استفاده کرد، شخصی ایرانی با نام داریوش بود؛ موضوعی که تریلر جدید این بسته الحاقی هم آن را تایید می‌کند.

بر اساس خط تاریخی سری اساسینز کرید، فردی به نام داریوش در سال 456 قبل از میلاد، شاه پارس، خشایارشا را ترور کرده بود. خنجری که داریوش برای انجام ترور مهم خود از آن استفاده کرد طی Assassin Creed Origins به دست کلئوپاترا و بایک (شخصیت اصلی اوریجینز) افتاد.

قصه Legacy of the First Blade حول محور همان داریوش معروف خواهد بود و ما داستان شکل گیری هیدن بلید و قتل معروف داریوش را در این بسته الحاقی از نزدیک دنبال خواهیم کرد. پیش از این هم بخشی کوچکی از داستان اساسینز کرید ادیسه به جنگ‌های معروف میان ایران و یونان باستان می‌پرداخت.

قرار است قسمت اول از این بسته الحاقی سه قسمتی در تاریخ ۱۳ آذر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود و شما برای تجربه آن حتما باید خود بازی اساسینز کرید ادیسه را هم داشته باشید.

Assassin's Creed Odyssey اوایل پاییز امسال منتشر شد و با تغییرات کلیدی در ساختار گیم‌پلی و داستان خود توانست تا موفقیت بیشتری را چه از نظر مالی و چه از نظر جلب نظر منتقدان نسبت به نسخه‌های اخیر این فرنچایز کسب کند.

نظر شما در مورد داریوش به عنوان اولین قهرمان ایرانی سری اساسینز کرید چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Sadegh musavi
    Sadegh musavi | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    داستان اتلانتیس و اون یکی داستان هم برام اومده ولی داستان وارث اولین تیغه برام نیومده لطفا راهنماییم کنید ? ? ?

  • Sadegh musavi
    Sadegh musavi | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    اقا تو رو اون بالایی بگین من چه جوری باید وارد داستان اولین وارث تیغه بشم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی