ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی موبایل
تکنولوژی

قطع امید از مدیر بخش موبایل ال جی؛ آیا تغییرات سازمانی جوابگو خواهند بود؟

دیروز اعلام شد که مدیر بخش تلویزیون های ال جی به سمت مدیریت ال جی موبایل منصوب شده است. ال جی در سه ماه سوم سال جاری میلادی بالاترین سود در 60 سال اخیر را ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۲

دیروز اعلام شد که مدیر بخش تلویزیون های ال جی به سمت مدیریت ال جی موبایل منصوب شده است.

ال جی در سه ماه سوم سال جاری میلادی بالاترین سود در 60 سال اخیر را ثبت کرده بود اما شرایط برای همه بخش های این شرکت به خوبی پیش نمی رود. بخش موبایل شرکت کره ای در همین مدت زیانی 130.5 میلیون دلاری روی دست ال جی گذاشت. در مقایسه با ضرر هنگفت سه ماهه سوم سال 2017 که 331 میلیون دلار بوده باید کاهش ضرر اخیر را به منزله یک خبر خوشحال کننده برای کره ای ها در نظر گرفت اما آیا این کاهش ضرر کافی است؟

شرکت ال‌جی اعلام کرده برای تقویت نقاط قوت و آمادگی برای چالش‌های پیش رو، تغییرات کلیدی در سازمان خود را آغاز کرده است. علاوه بر تغییرات در مدیران ارشد، ال جی الکترونیکس همچنین روی تغییرات ساختاری تمرکز کرده تا تاثیر مثبتی بر وظایف روزمره مدیرعامل و دیگر مدیران کلیدی بگذارد.

در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری ال جی در مورد تغییرات سازمانی این شرکت با هدف بهبود نقاط قوت و بهره گیری از فرصت های پیش رو جلب می کنیم.

ال جی موبایل

آقای Brian Kwon، رئیس شرکت صوتی تصویری ال‌جی، به عنوان مدیر شرکت ارتباطات موبایلی نیز انتخاب شد. آقای کوان نقش مهمی در رسیدن ال‌جی به جایگاه رهبری بازار در بخش تلویزیون، تجارت صوتی تصویری و رایانه‌ای ایفا کرد و دانش و تجربیاتش در بازار جهانی، در ادامه روند تغییرات عملیاتی موبایل ال‌جی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

Hwang Jeong-hwan، رئیس فعلی شرکت ارتباطات موبایلی، که یک سال قبل انتخاب شده بود توانست با موفقیت کیفیت و بهره‌وری را در توسعه محصول تضمین و تقویت کند و اکنون به طور کامل بر نقش خود به عنوان رئیس اداره توسعه کسب و کار بین شرکت‌ها متمرکز خواهد شد.

در زیر ساختار جدید، Jo Seong-jin، مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیکس، با واگذاری مسئولیت‌های روزمره خود به مدیر مالی David Jung، بیشتر روی استراتژی و برنامه‌ریزی برای آینده تمرکز خواهد کرد. آقای جانگ مسئولیت پروژه‌های زیرساختی کسب و کار ال‌جی را از مدیرعامل برعهده می‌گیرد. این مسئولیت‌ها شامل نظارت بر عملیات پشتیبانی شرکت در تمام بخش‌های واقع در کره، نظیر امنیت شرکت‌ها و ارتباطات است.

ال جی موبایل

شرکت قطعات جانبی خودرو، برای افزایش موفقیت در بخش تجاری روی جذب منابع و یافتن راه‌حل‌ها تمرکز کرده و به شرکت راهکارهای قطعات جانبی خودرو (Vehicle Component Solutions) تغییر نام داده و شرکت کسب و کار ال‌جی نیز به "راهکارهای تجاری" (Business Solutions) تغییر نام خواهد داد. آقای Kim Jin-Yong به عنوان معاون اجرایی و رئیس شرکت‌های قطعات خودروی هوشمند در زمینه رانندگی و اتصال وسایل نقلیه، نقش رئیس شرکت جدید شرکت راهکارهای قطعات جانبی خودرو را به عهده خواهد گرفت.

 

تماشا کنید: بررسی سوختگی پیکسل در تلویزیون های OLED و QLED توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۸ آذر ۱۳۹۷

    سلام،دیجیاتـو لطــــفا امـکان زوم روی تصاویـر رو در آپـدیت بعـدی اضافـه کن،‌قبـلا میـشد تصویـر رو بـاز کـرد و زوووم کـرد امـا خیـلی وقتـه دیگـه نمیـشه و ایـن مـورد بــشدت کـاربرها رو اذیـت میـکنه...

  • Reza Bahadori
    Reza Bahadori | ۸ آذر ۱۳۹۷

    بنظرم ال جی تا خودشو دوباره بالا بیاره همون میان رده یا اقتصادی تولید کنه بهتره..
    الان سری k تو ایران فروش خیلی بهتری نسبت به سایر مدلاش داشتن...
    و مدل g6 رو دست کسی زیاد ندیدم..دستتم بگیری مغازه دارها میگن این ی گوشی خاصه دست هرکسی نیست چون خاصه فلان قیمت میبرن بالا..
    ??

مطالب پیشنهادی