ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نام چیپست بعدی کوالکام احتمالاً اسنپدراگون 8150 نخواهد بود

کوالکام اعلام کرده که طی نشست فناوری اسنپدراگون که به زودی برگزار می‌شود، از چیپست‌های پرچمدار جدید رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این نشست به طور ویژه‌ای روی فناوری 5G متمرکز بوده و احتمالا ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

کوالکام اعلام کرده که طی نشست فناوری اسنپدراگون که به زودی برگزار می‌شود، از چیپست‌های پرچمدار جدید رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این نشست به طور ویژه‌ای روی فناوری 5G متمرکز بوده و احتمالا باید شاهد معرفی محصولاتی از جانب تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ و دیگر محصولات این حوزه باشیم.

در حال حاضر حدس‌های مختلفی در مورد نام احتمالی چیپست جدید کوالکام وجود دارد. این کمپانی در ابتدا از نام‌های اس ۱، اس ۲، اس ۳، اس ۴ برای نام‌گذاری استفاده می‌کرد و در حال حاضر هم از دنباله عددی ۲۰۰/۴۰۰/۶۰۰/۷۰۰/۸۰۰ در اسامی چیپست‌های فعلی کوالکام استفاده می‌شود.

جدا از این موارد و بر اساس بنچمارکی که اخیرا به بیرون درز کرده است، چیپست جدید معرفی نشده این کمپانی با نام «sm8150» شناخته می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از رسانه‌ها فکر کردند که این محصول، اسنپدراگون 8150 نام خواهد داشت اما گزارش جدیدی نشان می‌دهد که sm8150 اسم رمز فعلی پروژه بوده و نام تجاری آن نخواهد بود.

کوالکام

گزارش اخیر اطلاعاتی در مورد اسم احتمالی چیپست جدید کوالکام ارائه نمی‌دهد و می‌گوید که این محصول می‌تواند همان اسنپدراگون 855 نام داشته باشد. البته این احتمال وجود دارد که کوالکام بخواهد چیپست‌های 5G خود را با نام‌های متفاوتی معرفی کند.

این اتفاق در حال حاضر برای مودم‌های این کمپانی هم رخ داده‌اند و برخلاف آخرین مودم‌ 4G کوالکام که ایکس 24 نام داشت، مودم 5G جدید این کمپانی با نام ایکس 50 شناخته می شود.

بر اساس همین گزارش، به نظر می‌رسد که باید در مورد هر گونه اطلاعاتی که تا کنون در مورد چیپست‌های جدید کوالکام منتشر شده، شک کرد. پیش از این گفته می‌شد که باید منتظر استفاده از معماری سه خوشه ای یا دو خوشه اصلی به همراه یک هسته بسیار قدرتمند در این محصول جدید باشیم.

کوالکام پیش از این هم چیپست جدید خود با نام اسنپدراگون 675 را معرفی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۸ آذر ۱۳۹۷

    سلام،دیجیاتـو لطــــفا امـکان زوم روی تصاویـر رو در آپـدیت بعـدی اضافـه کن،‌قبـلا میـشد تصویـر رو بـاز کـرد و زوووم کـرد امـا خیـلی وقتـه دیگـه نمیـشه و ایـن مـورد بــشدت کـاربرها رو اذیـت میـکنه...

مطالب پیشنهادی