ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن سویفت کی برای اندروید به جستجوی درون برنامه‌ای مجهز شد

اپلیکیشن سویفت کی که زیر نظر شرکت مایکروسافت فعالیت می‌کند در آخرین به روزرسانی خود در پلتفرم اندروید ویژگی جدیدی به خود اضافه کرده که با استفاده از آن می‌توانید بدون باز کردن مرورگر، جستجو‌های ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

اپلیکیشن سویفت کی که زیر نظر شرکت مایکروسافت فعالیت می‌کند در آخرین به روزرسانی خود در پلتفرم اندروید ویژگی جدیدی به خود اضافه کرده که با استفاده از آن می‌توانید بدون باز کردن مرورگر، جستجو‌های خود را انجام دهید. این شرکت امیدوار است که کاربران از این ویژگی برای انجام جستجو‌های خود استفاده کنند.

برای دسترسی به این ویژگی کافیست روی دکمه‌ی + موجود در نوار بالایی کیبورد بزنید و سپس جستجو یا Search را انتخاب نمایید. سپس با تایپ کردن موضوع مورد نظر می‌توانید آن را در اینترنت جستجو کنید.

البته از آنجایی که این اپلیکیشن زیر نظر مایکروسافت فعالیت می‌کند، جستجو‌های انجام شده تنها از طریق موتور جستجوگر بینگ انجام می‌شود و بعید است بتوان آن را به گوگل تغییر داد. موضوعی که شاید تا حدی توی ذوق برخی از کاربران بزند.

بعد از تایپ و انجام جستجو، نتایج در یک تب نسبتا بزرگتر از کیبورد در بخش کوچکی از صفحه نمایش داده می‌شود. بعد از انجام جستجو می‌توانید از گزینه‌هایی مثل اسکرین شات، کراپ کردن صفحه یا اشتراک گذاری با مخاطبانتان استفاده نمایید.

طبق ادعای منابع این خبر، این ویژگی برای کاربران ۱۱ کشور ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان، استرالیا، ژاپن، برزیل، هند، ایتالیا و اسپانیا فراهم شده است. اما طی آزمایش‌های دیجیاتو، این ویژگی برای کاربران ایرانی هم در دسترس است.

این ویژگی در نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن در پلتفرم اندروید نیز وجود داشت و از طرفی یک ویژگی کاملا جدید محسوب نمی‌شود. پیش از سویفت کی، اپلیکیشن جی بورد از این ویژگی استفاده کرده بود.

این اپلیکیشن همچنین پیش از این پشتیبانی از مترجم مایکروسافت را به صورت رسمی به نرم افزار خود اضافه کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی