ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزییات جدیدی از سخت افزار ایکس باکس بعدی فاش شد

منتشر شدن چهار آگهی استخدام مختلف طی ده روز گذشته نشان می‌دهد مایکروسافت به دنبال تسریع پروسه طراحی کنسول نسل بعدی خود است. در حالیکه بسیاری از کاربران امروزه منتظر معرفی رسمی نسل بعد و ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

منتشر شدن چهار آگهی استخدام مختلف طی ده روز گذشته نشان می‌دهد مایکروسافت به دنبال تسریع پروسه طراحی کنسول نسل بعدی خود است.

در حالیکه بسیاری از کاربران امروزه منتظر معرفی رسمی نسل بعد و انتشار مشخصات تکمیلی از دو کنسول در دست ساخت هستند، شایعات درخصوص نسل بعدی کنسول‌ها ادامه دارد و چند روز پیش بود که زمزمه‌هایی مبنی بر قیمت کنسول بعدی سونی به گوش رسید.

مایکروسافت طی ده روز گذشته چهار آگهی برای استخدام مهندسانی در موقعیت‌های شغلی مختلف منتشر کرده که همگی ختم به کار کردن برروی نسل جدیدی از تکنولوژی‌های این کمپانی می‌شود.

در ماه اپریل بود که وبسایت IGN خبری درخصوص استخدام یک مهندس ارشد برق که توسط مایکروسافت منتشر شده بود را زیر ذره بین گذاشت. در آن زمان مایکروسافت به دنبال استخدام مهندسی بود که سابقه کار با تکنولوژی‌های DDR3 ،DDR5 و DRAM را داشته باشد.

یکی دیگر از این آگهی‌ها در پی استخدام یک مهندس الکترونیک با شرح «تیم اکس‌باکس به دنبال داوطلبی است که نه تنها سابقه کار با HDD، بلکه SSD و حافظه‌های فلش را نیز داشته باشد» بود که در ماه اکتبر منتشر شد.

مایکروسافت

حتی در این آگهی شعاری با عنوان «بیایید و به آنچه در راه است ملحق شوید» ذکر شده بود. به نظر می‌رسد مهندس استخدام شده در این قسمت هدایت تیمی جهت طراحی و ساخت تجهیزات جانبی کنسول نسل بعدی مایکروسافت را به عهده خواهد داشت.

یکی دیگر از این آگهی‌ها که برای استخدام مهندس مکانیک منتشر شده صراحتا از طراحی نسل بعدی کنسول‌های مایکروسافت می‌گوید: «تیم توسعه اکس‌باکس به دنبال استخدام مهندس مکانیک متعهد و کوشاست تا در پروسه طراحی سیستم‌های مکانیکی کنسول نسل بعد مایکروسافت با ما همکاری کند.»

در کنفرانس E3 2018 و طی یک مصاحبه‌ای فیل اسپنسر اعلام کرد که تیم ایکس باکس سخت مشغول طراحی کنسول نسل بعد مایکروسافت است. اما همچنان مشخص نیست که برنامه این کمپانى برای این کنسول چه خواهد بود و شاید تا پیش از معرفی نسل بعدی کنسول‌های خانگی توسط مایکروسافت، شاهد معرفی یک نسخه ارزان قیمت‌تر از اکس‌باکس وان باشیم.

همچنین در گزارش دیگری عنوان شده است که پروژه بعدی مایکروسافت که از آن با نام رمزی اسکارلت یاد می‌شود «کنسولی برای تمام اعضای خانواده» خواهد بود.

نمی‌توان بیش از این شایعات موجود را زیر و رو کرد و تنها می‌بایست منتظر اعلام رسمی دو کمپانی مایکروسافت و سونی درخصوص نسل بعدی کنسول‌های بازیشان باشیم. پیش‌بینی شما درخصوص رقابت این دو کمپانی در نسل بعد چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

    بجا اینکارا چند تا بازی بساز

مطالب پیشنهادی