ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوبیا از موبایل گیمینگ Red Magic Mars با رم 10 گیگابایتی رونمایی کرد

شرکت چینی نوبیا که تا سال 2015 زیرمجموعه ZTE بود، به تازگی از موبایل گیمینگ Red Magic Mars رونمایی کرده که با طراحی خاص و نوار نور LED پنل پشتی، در همان نگاه اول تمرکز ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

شرکت چینی نوبیا که تا سال 2015 زیرمجموعه ZTE بود، به تازگی از موبایل گیمینگ Red Magic Mars رونمایی کرده که با طراحی خاص و نوار نور LED پنل پشتی، در همان نگاه اول تمرکز خود بر بازار گیمرها را نشان می دهد.

بر خلاف نسل قبل که در نمایشگاه IFA معرفی شد و چندان قدرتمند نبود، نوبیا این بار با دست پر به میدان آمده و تقریباً هر آنچه در بالاترین رده سخت افزار در دسترس بوده را به Red Magic Mars آورده است.

نوبیا

موبایل گیمینگ نوبیا در سه مدل عرضه خواهد شد

موبایل گیمینگ نوبیا با نمایشگر 6 اینچی IPS و رزولوشن +FHD، به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز مجهز شده و در سه مدل با رم 6، 8 و 10 گیگابایتی با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. درگاه USB-C، اسکنر اثر انگشت، باتری 3800 میلی آمپر ساعتی و اندروید 9.0 پای دیگر ویژگی های رد مجیک مارس هستند که در کنار دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی f/1.8 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، مشخصات فنی محصول نوبیا را شامل می شوند.

اما مهمترین ویژگی Red Magic Mars در بخش گیمینگ، وجود دکمه های اختصاصی در سمت راست بدنه (مانند دکمه های L و R در دسته بازی) است که کنترل بهتری برای گیمر فراهم کرده و علاوه بر آن، نوبیا یک ماژول جداگانه با قابلیت اتصال به پورت USB-C را برای علاقه مندان عرضه کرده است.

نوبیانوبیا

در کنار موارد فوق، رد مجیک مارس از فناوری صدای فراگیر DTS 7.1 و موتور ویبره مخصوص برای انتقال حس بهتر در زمان بازی بهره برده و به لوله های خنک کننده دوگانه برای انتقال گرما مجهز شده است.

گفتنی است نوبیا Red Magic Mars ابتدا در بازار چین عرضه می شود و مدل های مختلف آن در سه رنگ قرمز، مشکی و چریکی با رم/حافظه 64/6 گیگابایتی، 128/8 گیگابایتی و 256/10 گیگابایتی به ترتیب معادل 389، 461 و 575 دلار قیمت خواهند داشت.

نوبیا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی