ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ در جستجوی گیلاس

Plague Inc. یکی از مریض‌ترین بازی‌های موبایل بود. اگر در عناوین شبیه‌سازی باید جهان یا منطقه‌ای را نجات می‌دادید، در اینجا وظیفه داشتید تا ویروسی را پخش کرده و تمام مردم کره خاکی را به آن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

Plague Inc. یکی از مریض‌ترین بازی‌های موبایل بود. اگر در عناوین شبیه‌سازی باید جهان یا منطقه‌ای را نجات می‌دادید، در اینجا وظیفه داشتید تا ویروسی را پخش کرده و تمام مردم کره خاکی را به آن بیمار کنید. در واقع هرچه‌قدر ویروس‌های بهتری می‌ساختید و از سد داروهای بیشتری می‌گذشتید، یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر می‌شدید.

سازنده همین بازی دیروز و بعد از چند سال بالاخره اثر جدید خودش را معرفی کرد. عنوانی که Rebel Inc نام داشته و با توجه به اطلاعات اولیه، ظاهرا سازنده در تلاش است تا همان فرمول را در اثری کمتر عجیب گسترش دهد؛ Rebel Inc یک شبیه ساز نظامی/سیاسی بوده و بنابراین وظیفه کنترل یک تمدن را به عهده دارید.

باید با تصمیماتی که می‌گیرید هم تهدیدهای خارجی را دور کرده و هم از شورش‌های داخلی جلوگیری کنید. بازی ۶ دسامبر (۱۵ آذر) و با قیمت ۱.۹۹ دلار برای iOS منتشر می‌شود. هنوز تاریخ عرضه نسخه اندروید مشخص نیست ولی احتمالا نباید خیلی منتظر بمانیم. معرفی Rebel Inc تنها خبر مهم هفته نبود و بتسدا باز Elder Scrolls: Blades را تاخیر زد.

این بازی قرار بود فردا انتشار یابد ولی با تاخیری دوباره عرضه آن به ۲۰۱۹ موکول شد. دلیل این تصمیم مشخص نیست ولی ممکن است به‌خاطر بازخوردهای منفی زیاد فال اوت ۷۶، بتسدا تصمیم گرفته باشد عرضه بازی بعدی‌ خودش را عقب بیاندازد تا کمی آب‌ها از آسیاب بیافتند.

Z.O.N.A Shadow of Lemansk

  • بازی آفلاین است

استودیوی AGaming+ به تقلید از بازی‌های معروف کامپیوتری معروف است و این بار آن‌ها سراغ مجموعه مترو (Metro) رفته‌اند. Z.O.N.A Shadow of Lemansk شباهت‌های زیادی به دو قسمت اول مترو داشته و داستان بازی از آنجایی آغاز می‌شود که به خاطر گرمای خیلی زیاد زمین در اثر یک فاجعه اتمی، مردم مجبور به ساخت پناهگاه‌هایی در زیر زمین می‌شوند.

بازی نقش شخصیتی را به بازیکن می‌دهد که امید دارد می‌توان دنیا را از این وضعیت نجات داد، در حالی که واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد. بازی‌های AGaming+ همگی یک سطح کیفی مقبولی دارند و اگر بازخوردها را ملاک قرار دهیم، Z.O.N.A Shadow of Lemansk نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین اگر دیوایس قدرتمندی دارید، Z.O.N.A را هم در لیست دانلودتان قرار دهید.

Z.O.N.A Shadow of Lemansk

Z.O.N.A Shadow of Lemansk

سازنده: AGaming+ قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1000 / 471.03 مگابایت زبان:

Chuchel

  • بازی آفلاین است

سازنده ماشیناریوم (Machinarium) و ساموراست (Samorost) در این هفته برنامه داشت تا بازی جدیدش را برای اندروید و iOS منتشر کند و به قولش هم وفا کرد. همانگونه که در بررسی نسخه کامپیوتر بازی گفته بودیم، کوکل (Chuchel) متشکل از یک سری آیتم‌های کوتاه کوتاه است که حکم همان مراحل بازی را دارند و بنابراین با حل معماها باید سعی کنید تا دو شخصیت اصلی را به گیلاسی که دنبالش هستند، برسانید.

Chuchel

Chuchel

سازنده: Amanita Design قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 758.9 / 666.97 مگابایت زبان:

Fast & Furious Takedown

  • بازی آنلاین است

Fast & Furious Takedown اثر ماندگاری نیست ولی به‌خاطر حضور شخصیت‌های معروف فیلم و ایده‌های جالبی که در گیم پلی دارد، هم برای طرفداران و هم کسانی که فیلم‌های سریع و خشن را ندیده‌اند می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. بازی از دو حالت گیم پلی مختلف تشکیل شده، در یکی از آن‌ها با حریف مسابقه می‌دهید و در نهایت هر کسی که سریع‌تر به خط پایان برسد، برنده می‌شود. در حالت دوم نیز باید با اتومبیل خود ماشین‌هایی که هدف قرار داده شده را نابود کنید.

Fast & Furious Takedown

Fast & Furious Takedown

سازنده: Universal قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 521.7 / 228 مگابایت زبان:

Don’t Trip

  • بازی آفلاین است

Don't Trip با تمام ضعف‌هایش در دسته «بازی‌هایی که حتما باید داشته باشید» قرار دارد. بازی بعد از مدت‌ها نشان داده که تلفن‌های هوشمند چه‌قدر می‌توانند منحصر به فرد باشند و همین مسئله به تنهایی کافیست تا تجربه Don't Trip را پیشنهاد می‌کنم. هسته اصلی گیم پلی بازی از یک ایده قدیمی تشکیل شده است.

یکی از قراردادهایی که در دوران کودکی با خودمان می‌کردیم، راه رفتن روی مربع‌های پیاده‌رو بود. بدون اینکه پاهایمان به خط‌های آن‌ها برخورد کنند. تمام گیم‌پلی Don't Trip پیرامون همین ایده تشکیل شده، در اینجا هم قدم می‌زنید و حالا جای اینکه روی خطوط بروید باید مراقب باشید تا کفش‌هایتان به اجسام، اشیا یا هر چیزی که ممکن است شما را شکست دهد، نخورد.

Don't Trip!

Don't Trip!

سازنده: Noodlecake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 256.4 / 62.64 مگابایت زبان:

Faraway 4: Ancient Escape

  • بازی آفلاین است

«دور افتاده» (Faraway) در همان قسمت اول نشان داد که پتانسیل ادامه یافتن را دارد ولی ساخت سه قسمت دیگر در یک سال از آن چیزهایی بود که انتظارش را نداشتم. در شماره چهارم خبری از داستان پدر و پسری سه Faraway قبلی نیست و بازی به عنوان یک پیش‌درآمد، کنترل باستان‌شناسی را به بازیکن می‌دهد که در پی یک کشف عجیب و غریب مسیر کاری‌اش عوض می‌شود. همانند سه قسمت پیشین در Ancient Escape نیز هر مرحله، با جستجوی محیط باید معماها را حل کنید.

Faraway 4: Ancient Escape

Faraway 4: Ancient Escape

سازنده: Snapbreak Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 221.9 / 89.78 مگابایت زبان:

Flip Skater

  • بازی آفلاین است

بعد از یک غیبت تقریبا طولانی، مینی‌کلیپ در این چند هفته دوباره پرکار شده و در حالی که تازه یک ماه از عرضه Golf Battle می‌گذرد، آن‌ها بازی جدیدی با نام Flip Skater را منتشر کرده‌اند. بازی همان فرمول Flip Master را این بار در قالب ورزش اسکیت ادامه داده و به عنوان یک اسکیت سوار، روی سطحی بیضی مانند حرکت می‌کنید و کارهای نمایشی انجام می‌دهید. هر چه‌قدر بتوانید این کار را ادامه دهید، امتیاز بیشتری می‌گیرید.

Flip Skater

Flip Skater

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 241 / 93.65 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۹ آذر ۱۳۹۷

    بازی جدید کچ اپ هم خوب بود
    flippy race
    این بار رفته سراغ موج سواری شرکت کچ اپ

مطالب پیشنهادی