ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل بلاکچین Finney با چیپست اسنپدراگون 845 و قیمت 1000 دلار عرضه شد

شهریور ماه سال گذشته بود که شرکت Sirin Labs از توسعه نخستین موبایل بلاکچین دنیا با نام «Finney» پرده برداشت و از اواسط بهار نیز زمزمه هایی مبنی بر عرضه محصول مورد بحث به گوش ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۹

شهریور ماه سال گذشته بود که شرکت Sirin Labs از توسعه نخستین موبایل بلاکچین دنیا با نام «Finney» پرده برداشت و از اواسط بهار نیز زمزمه هایی مبنی بر عرضه محصول مورد بحث به گوش می رسید.

حالا سیرین لبز از عرضه گوشی «Finney» با قیمت 1000 دلار (100 دلار بیشتر از مبلغ پرداختی در زمان پیش خرید) خبر داده و اظهار داشته که تولید موبایل بلاکچین این شرکت توسط کارخانجات فاکسکان (از تأمین کنندگان اپل) انجام شده و لیونل مسی سفیر برند Finney خواهد بود.

تلفن هوشمند فینی از نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل بهره مند بوده و به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 3280 میلی آمپر ساعتی مجهز شده. برای ثبت تصاویر هم دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی واید در نظر گرفته شده است.

موبایل بلاکچین

از نظر نرم افزاری، Finney به نسخه خاصی از سیستم عامل اندروید 8.1 تحت عنوان SIRIN OS مجهز شده که از لایه های امنیتی بیشتری بهره می برد و با استفاده از یادگیری ماشینی، تمام سطوح نرم افزاری سیستم را برای پیدا کردن تهدیدات سایبری به صورت مداوم پایش می کند.

لیونل مسی سفیر برند Finney خواهد بود

اما مهم ترین ویژگی موبایل بلاکچین Finney، نمایشگر ثانویه کشویی آن است که به عنوان کیف پول رمزپایه تراکنش ها را صحت سنجی کرده، آدرس گیرنده/فرستنده را تأیید نموده و نوع ارز مورد مبادله را تعیین می کند. از آنجایی که موضوع امنیت در محصول Sirin Labs بسیار مورد توجه قرار گرفته، سخت افزار کیف پول رمزپایه از سایر بخش های گوشی مستقل بوده و ارتباط آنها توسط دیوار آتش (فایروال) مخصوصی محافظت می شود.

گفتنی است در حال حاضر موبایل فینی تنها با استفاده از توکن های SRN سیرین لبز و در وبسایت همین شرکت قابل خریداری بوده و فعلاً به صورت عمومی وارد بازار نشده. با این حال گزارش ها حاکی از همکاری شرکت سازنده با آمازون برای عرضه عمومی Finney در سال میلادی آینده هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Black
    Black | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

    مسی با اینا همکاری میکنه

مطالب پیشنهادی