ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از نسل ششم لپتاپ‌های پروبوک 400 رونمایی کرد؛ شروع قیمت‌ها از 589 دلار

کمپانی HP به تازگی از نسل ششم لپتاپ های پروبوک 400 خود با تمرکز بر بازار شرکت های کوچک و متوسط رونمایی کرده که مانند سری قبل، از پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i3/i5/i7 ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

کمپانی HP به تازگی از نسل ششم لپتاپ های پروبوک 400 خود با تمرکز بر بازار شرکت های کوچک و متوسط رونمایی کرده که مانند سری قبل، از پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i3/i5/i7 ویسکی لیک بهره می برند. البته لپتاپ های جدید به شاسی آلومینیومی باریک تر مجهز هستند و در مجموع از زیبایی بیشتری برخوردارند.

نسل ششم خانواده پروبوک 400 در واقع لپتاپ های مخصوص کار هستند که ظاهر و مشخصات متوسطی دارند، اما در زمینه امنیت یک سر و گردن از سایر محصولات بالاترند. امنیت بیشتر سری ProBook 400 G6 از طریق چیپ TPM 2.0، سفت افزار BIOSphere Gen4، حسگر اثر انگشت و وب کم مجهز به سنسور فروسرخ (انتخابی) با پشتیبانی از Windows Hello فراهم شده است.

پروبوک 400

سری جدید پروبوک 400 در سه مدل 430، 440 و 450 معرفی شده که به ترتیب 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی هستند. همچنین بسته به سفارش مشتری، این لپتاپ ها امکان استفاده از مودم XMM 4G/LTE اینتل برای اتصال همیشگی به اینترنت را داشته و همه مدل ها نیز از کیبورد ضد آب و لولای 180 درجه بهره می برند.

شرکت HP در زمینه مشخصات فنی و امکانات دست مشتریان را باز گذاشته و تقریباً تمام ویژگی ها در هر سه مدل قابل سفارش هستند. به عنوان مثال امکان درخواست پنل نمایشگر با رزولوشن های 1366×768 یا 1920×1080 وجود داشته که استفاده از پوشش ضد انعکاس نور و فناوری IPS از دیگر آپشن های آن خواهد بود.

سری جدید پروبوک 400 با کارت گرافیک انویدیا نیز عرضه خواهد شد

از نظر سخت افزار داخلی، اچ پی طیف وسیعی از پردازنده های دو و چهار هسته ای نسل هشتم اینتل را ارائه کرده که فرکانس پردازشی بین 3.9 تا 4.6 گیگاهرتز دارند. در کنار چیپست های ویسکی لیک، امکان سفارش ماژول رم DDR4-2400 تا سقف 32 گیگابایت نیز وجود داشته و برای بخش ذخیره سازی، گزینه ها شامل یک ماژول SSD یا یک هارد دیسک به همراه حافظه اینتل Optane می شوند.

پروبوک 400

لازم به ذکر است که نسل ششم خانواده پروبوک 400 از امکانات ارتباطی استاندارد مانند وای فای 802.11ac، پورت ایترنت، HDMI، درگاه کارت SD، جک هدفون 3.5 میلیمتری، USB 3.0 و USB-C نیز بهره مند خواهد بود.

گفتنی است محصولات جدید اچ پی به عنوان لپتاپ های کار، ویژگی های رکوردشکن ندارند، اما با ترکیب امکانات مناسب برای کاربران تجاری در شرکت های کوچک و متوسط در کنار قیمت مناسب (شروع از 589 دلار)، انتخاب های ارزشمندی محسوب می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی