ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کانسپت آئودی E-Tron GT رونمایی شد

آئودی عکس هایی را از یک سدان چهار درب اسپرت پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه لوس آنجلس منتشر کرده است. گفته می شود این محصول برای سال 2020 میلادی راهی جاده ها خواهد شد. ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۳

آئودی عکس هایی را از یک سدان چهار درب اسپرت پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه لوس آنجلس منتشر کرده است. گفته می شود این محصول برای سال 2020 میلادی راهی جاده ها خواهد شد.

طرح بدنه این خودرو همانند مدل SUV این شرکت یعنی e-tron است اما تاکید بیشتری  بر روی قدرت در مدل چهار درب وجود دارد.

آئودی e-tron

مدل SUV آئودی e-tron در سیکل جدید موسوم به WLTP بردی معادل 400 کیلومتر را دارد و مدل چهار درب نیز بردی مشابه با مدل SUV خواهد داشت. این مدل برای رسیدن به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت به 5.5 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن نیز به 200 کیلومتر بر ساعت می رسد. برای مقایسه بهتر بدانید تسلا مدل S P100D برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به تنها 2.7 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت می رسد.

به همین دلیل آئودی حتی پیش از عرضه مدل معمولی تصمیم گرفته تا نسخه GT این خودرو را عرضه کند. آئودی e-tron نسخه GT بر پایه پلت فرم J1 قرار دارد. پورشه نیز از این پلت فرم برای پورشه تایکان استفاده کرده است.

رئیس بخش توسعه فنی آئودی اولریچ ویدمن اعلام کرده است که E-Tron GT، ترکیبی از ژن های پورشه و آئودی خواهد بود.

ظاهر این خودرو بسیار شبیه به آئودی A7 Sportback است. طراحی این خودرو آن را در کلاس فستبک ها قرار می دهد. مرکز ثقل پایین و ستون های C از مشخصه های ظاهری خودروهای فستبک است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی