ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای
تکنولوژی

امکان انتقال آرشیو موسیقی شخصی به اسپاتیفای در آخرین نسخه آزمایشی

طبق توییت جدید Jane Manchun Wong که به کشف قابلیت‌های معرفی نشده در اپلیکیشن‌ها علاقه شدیدی دارد، به نظر می‌رسد که اسپاتیفای این روزها قابلیت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن خود تست می‌کند. یکی از آن‌ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

طبق توییت جدید Jane Manchun Wong که به کشف قابلیت‌های معرفی نشده در اپلیکیشن‌ها علاقه شدیدی دارد، به نظر می‌رسد که اسپاتیفای این روزها قابلیت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن خود تست می‌کند.

یکی از آن‌ها خصوصیتی است که به کاربران اجازه انتقال موزیک از آرشیو شخصی به کلکسیون موزیک اسپاتیفای را می‌دهد. این قابلیت که در نسخه اندروید اپلیکیشن رؤیت شده، راه خوبی است تا به موزیک‌هایی که در آرشیو اسپاتیفای وجود ندارند در Library اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

اسپاتیفای

اما تغییر دیگر، ظاهر جدید و متحول شده بخش Library است. این بخش حالا به کاربر اجازه می‌دهد که برای دسترسی به آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، پلی‌لیست‌ها و موارد دیگر به طور افقی سوایپ کند. همچنین پلی‌لیست جدیدی از آهنگ‌های محبوب کاربر در دستور کار است که ظاهرا به مرور زمان و با گوش دادن آهنگ‌های جدید، به‌روزرسانی می‌شود.

همچنین به نظر می‌رسد که با استفاده از قابلیت جدیدی به نام Saved for later کاربران می‌توانند پادکست‌ها را برای خود ذخیره کرده تا در زمانی دیگر به آن گوش بدهند. ضمنا در بخش مربوط به پادکست‌ها نیز یک سری تغییرات ظاهری مشاهده می‌گردد.

هیچ کدام از این تغییرات هنوز به تأیید رسمی اسپاتیفای نرسیده‌اند. با این وجود بعید نیست که در آینده‌ای نزدیک، شاهد ارائه آن‌ها به شکل یک به‌روزرسانی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی