ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر‌های جدید قاب سامسونگ گلکسی اس 10 طراحی آن را آشکار می‌کند

سامسونگ قرار است بهمن‌ماه امسال از سری گلکسی اس 10 خود در جریان کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی کند. حال وب سایت Gizmochina رندر‌های جدیدی از قاب پرچمدار بعدی سامسونگ در فضای مجازی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

سامسونگ قرار است بهمن‌ماه امسال از سری گلکسی اس 10 خود در جریان کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی کند. حال وب سایت Gizmochina رندر‌های جدیدی از قاب پرچمدار بعدی سامسونگ در فضای مجازی منتشر کرده که طراحی ظاهری بدنه‌ی آن را تا حدودی آشکار ساخته است.

چندی پیش شایعه شده بود که این سری شامل ۴ گوشی گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10 پلاس و نسخه‌ی 5G آن خواهد شد. این موبایل ‌ها با شماره‌ مدل‌های SM-G73F، SM-G70F، SM-G75F و SM-G75FC در مدارک مختلف نام گذاری شده اند و کارشناسان نیز با بررسی این نام‌ها متوجه شدند که ۴ گوشی، سری پرچمداران بعدی سامسونگ را تشکیل خواهند داد.

بر اساس رندر‌های جدید منتشر شده، به نظر می رسد نسخه‌ی معمولی گلکسی اس 10 به یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و دوربینی دو گانه مجهز شود که دو سنسور دوربین این موبایل به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته باشند.

رندری از پنل جلوی گلکسی اس 10

علاوه بر این فلش LED، سنسور ضربان قلب و اسکنر اثرانگشت نیز کنار دوربین دوگانه قرار خواهد گرفت. لبه‌ی سمت چپ بدنه‌ی آن نیز محل قرارگیری کلید‌‌های پاور و تنظیم کننده‌ی صدا خواهد بود. شباهت بیش از حد این رندر به گلکسی نوت 8 احتمال ساختگی بودن آن را به ذهن القا می کند.

همچنین لبه‌ی پایینی آن نیز محل قرارگیری جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و درگاه USB-C خواهد بود. ضمن اینکه به احتمال قوی کمپانی کره‌ای از بریدگی بلندگوی خارجی نیز در این موبایل استفاده خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید نسخه‌ی بزرگتر این موبایل یعنی گلکسی اس 10 پلاس که پیشتر مشخصاتی از  آن در وبسایت آنتوتو لو رفته بود، قرار است از نمایشگری با رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره ببرد. حال تصاویر لو رفته از قاب‌های پرچمدار بعدی سامسونگ مشخص کرده است که نسخه‌ی معمولی گلکسی اس 10 نیز از نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره خواهد برد.

گفتنی است به احتمال قوی پرچمداران بعدی سامسونگ از چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ یا اسنپدراگون ۸۱۵۰ استفاده خواهند کرد و برای آنها ۶ گیگابایت رم به همراه ۲۶۵ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

    این پنل عقبش چه فرقی با اس ۸ داره

مطالب پیشنهادی