ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صفحه نمایشگری که جایگزین تخته وایت بردهای قدیمی خواهد شد [تماشا کنید]

امروزه استفاده از نمایشگرهایی که از قلم دیجیتال برای نوشتن روی آن‌ها استفاده می‌شود امر رایجی محسوب می‌شود. اخیرا کمپانی E Ink صفحه نمایشگر تازه‌ای را خلق کرده که این تجربه را یک پله ارتقا ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

امروزه استفاده از نمایشگرهایی که از قلم دیجیتال برای نوشتن روی آن‌ها استفاده می‌شود امر رایجی محسوب می‌شود. اخیرا کمپانی E Ink صفحه نمایشگر تازه‌ای را خلق کرده که این تجربه را یک پله ارتقا داده و استفاده از آن مانند نوشتن روی کاغذ کار آسانی است.

این نمایشگر که با نام «جاست رایت» شناخته می‌شود، طراحی بسیار ساده‌ای داشته و برای کار کردن حتی نیازی به تابش نور از سمت خود نمایشگر ندارد و بنابراین برای استفاده از آن‌ تنها نیاز به شارژ کردن قلم خود دارید و خود صفحه نمایشگر فقط به کمی شارژ برای پاک کردن نوشته‌ها نیاز دارد.

در ضمن، عرض یک متری این صفحه نمایشگر باعث می‌شود که به راحتی بتوان آن‌ را جایگزین تخته وایت بردهای قدیمی کرد.

از این نکته هم نباید غافل شد که وزن و طراحی این صفحه نمایشگر به‌ گونه‌ای است که می‌توان آن را به راحتی حمل کرد. در ضمن نمایشگر جدید E Ink از هر نوع دست خطی پشتیبانی می‌کند و شما به راحتی تنها با زدن یک دکمه می‌توانید تمام نوشته‌های خود را پاک کنید.

البته E Ink روز گذشته و هنگام معرفی این نمایشگر اعلام کرده که جاست رایت هنوز برای عرضه به صورت عمومی آماده نیست و در حال حاضر هم تاریخ مشخصی برای ورود آن به بازار در نظر گرفته نشده است.

پیش از این هم E Ink با همکاری با سونی واحد مشترکی را برای تولید نمایشگرهای کاغذ الکترونیکی تولید کرده بود که یکی از نتایج آن تولید کتابخوان ۱۰ اینچی با قابلیت پشتیبانی از قلم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی