ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

معرفی رسمی جیپ گلادیاتور؛ وانتی جان سخت برای ماجراجویی خشن [تماشا کنید]

کمپانی آمریکایی جیپ که به خاطر شاسی بلندهای بسیار توانمندش شهرت جهانی دارد، از یک پیکاپ جان سخت در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی کرد. همانطور که از پیش نیز لو رفته بود، این پیکاپ ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

کمپانی آمریکایی جیپ که به خاطر شاسی بلندهای بسیار توانمندش شهرت جهانی دارد، از یک پیکاپ جان سخت در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی کرد. همانطور که از پیش نیز لو رفته بود، این پیکاپ گلادیاتور نام داشته و بر اساس شاسی بلند رانگلر شکل گرفته است.

2020-jeep-gladiator (30)

جیپ گلادیاتور در کلاس پیکاپ های سایز متوسط طبقه بندی شده و از قابلیت های جالبی سود می برد. باز کردن سقف، جدا نمودن شیشه عقب و همچنین خارج کردن درها از چارچوب برخی از این قابلیت ها به شمار می روند که البته ظاهرا در برخی نسخه ها امکانپذیر هستند.

2020-jeep-gladiator (31)

مثل رانگلر، گلادیاتور نیز از شاسی مستقل از بدنه بهره می برد، با این حال برای کاهش وزن، از پنل های آلومینیومی در قسمت های مختلف بدنه استفاده شده است.

2020-jeep-gladiator (7)

جیپ اعتقاد دارد با توانایی بکسل کردن 3.4 تن و حمل 725 کیلوگرم بار در قسمت کف، گلادیاتور در کلاس خود بهترین پیکاپ محسوب می شود. به لطف به کارگیری اکسل های Dana 44، سیستم تعلیق پیشرفته، قفل دیفرانسیل الکتریکی و لاستیک های 33 اینچی مخصوص آفرود، گلادیاتور مثل دیگر محصولات جیپ توانایی زیادی در عبور از انواع پستی و بلندی ها دارد.

2020-jeep-gladiator (27)

وظیفه تامین نیروی مورد نیاز جیپ گلادیاتور بر عهده همان موتور 3.6 لیتری V6 معروف Pentastar که توسط کرایسلر توسعه یافته، گذاشته شده است. این موتور 285 اسب بخار قدرت و 352 نیوتن متر گشتاور تولید نموده و در همکاری با یک گیربکس شش سرعته دستی یا 8 سرعته خودکار چرخ ها را به حرکت وادار می کند.

e5939b64-2020-jeep-gladiator-truck-194

آنطور که جیپ اعلام کرده از سال 2020 گلادیاتور با یک موتور دیزلی 3 لیتری شش سیلندر که توانایی تولید 260 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور را دارد، قابل انتخاب خواهد بود.

2020-jeep-gladiator (19)

با تصمیمات اتخاذ شده، ساخت پیکاپ گلادیاتور از اوایل سال آینده در شهر تولیدوی ایالت اوهایو شروع خواهد شد. انتظار می رود این خودرو از نیمه دوم سال 2019 راهی نمایندگی های جیپ شود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی