ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حراجمعه بامیلو
تکنولوژی

بامیلو: حراجمعه رکوردهای خرید آنلاین در یک روز را شکست

بازار اینترنتی بامیلو امسال هم مانند سال گذشته بلک فرایدی ایرانی ابداعی خود با نام «حراجمعه» را برگزار کرد و اکنون خبر می‌دهد که توانسته است رکوردهایی را در زمینه خرید آنلاین در کشور جابجا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۰

بازار اینترنتی بامیلو امسال هم مانند سال گذشته بلک فرایدی ایرانی ابداعی خود با نام «حراجمعه» را برگزار کرد و اکنون خبر می‌دهد که توانسته است رکوردهایی را در زمینه خرید آنلاین در کشور جابجا کند.

روابط عمومی بامیلو گزارش می‌دهد که امسال بامیلو برای چهارمین بار کمپین حراجمعه را در روز 2 و 3 آذرماه 1397 برگزار کرد و توانست با فراهم نمودن امکان خرید بیش از 200 هزار کالای دارای تخفیف رکورد جدیدی را در میزان فروش در بازار آنلاین ایران به ثبت برساند. با توجه به بازخوردها به نظر می رسد که روند حراجمعه امسال از روند سالهای پیشین بهتر برگزار شده است.

75 درصد از بازدیدهای انجام شده به وسیله موبایل بوده و 25 درصد نیز از طریق دسکتاپ صورت گرفته است. نکته جالب این است که آمارهای جهانی نشان می‌دهد در روزهای حراجی همچون بلک فرایدی در آمریکا، درصد کمتری از مردم خرید خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند و از این موضوع می‌توان نتیحه گرفت که استفاده از تلفن‌های هوشمند و اپلیکیشن‌ها در ایران به شدت در حال رشد است. به نظر می‌رسد کاربران ایرانی نسبت به استفاده از اپلیکیشن‌ها و موبایل‌های هوشمند خود رویکرد بسیار مثبتی دارند و در برخی موارد نسبت به سایر کشورها جلوتر هم هستند.

نکته جالب توجه دیگر در رابطه با حراجمعه بامیلو، تعداد دو برابری کاربران مرد در مقایسه با تعداد زنان است. همچنین بامیلو اعلام کرده که طی چهار سال گذشته سعی کرده است با گسترش فعالیت خود امکان خرید کالاهای متنوع را برای مردم سراسر ایران فراهم کند و امسال هم در حراجمعه سفارش‌ها را برای کاربران خود در625 شهر از ایران ارسال می‌کند. امسال چابهار با 1815 کیلومتر فاصله با مرکز پردازش بامیلو، دورترین مقصد سفارش‌های حراجمعه است.

حراجمعه بامیلو

در میان فروشندگان بامیلو هایپر استار با سهم 16درصدی از فروش این حراج دو روزه، فروشنده برتر حراجمعه 97 شناخته شد. روابط عمومی بامیلو گزارش می‌دهد که در حراجمعه امسال رشد 5000 درصدی فروش در یک روز را به دست آورده‌اند و این رشد باعث ثبت رکورد دیگری در بازار آنلاین ایران شده است.

گفتنیست حراجمعه ۹۷ با حمایت ایرانسل، اسنپ، باشگاه مشتریان بانک ملت و همچنین همراهی پلتفرم تبلیغات یکتانت، اسنپ فود و اسنپ تریپ برگزار شد.

بامیلو به‌عنوان اولین بازار اینترنتی ایران، با معرفی و برگزاری کمپین حراجمعه با همراهی تامین‌کنندگان و خریداران در ایران توانسته است سهم به سزایی در معرفی خرید آنلاین در ایران داشته باشد. این فروشگاه پس از این موفقیت در حال برگزاری جشنواره فروش حراجمعه تا یلداست که به مدت سه هفته ادامه دارد. در این جشنواره نیز کاربران علاوه بر خرید با تخفیف‌های ویژه، می‌توانند در بازی‌های هیجان‌انگیز نیز شرکت کرده و کدهای تخفیف برنده شوند. بامیلو در شب یلدا نیز برنامه منحصربفردی را برای فروش تدارک دیده است که به زودی جزییات آن به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

در ویدئوی زیر اطلاعات جالب‌تری را درباره حراجمعه سال 1397 بامیلو می‌توانید ببینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • natilus2020
    natilus2020 | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

    من قبلا دو بار حراجمعه بامیلو را امتحان کردم ولی هر بار بدتر از قبل بود، بنظرم اصلا نه از نظر زیرساخت پهنای باند قدرت برگزاری حراجمعه را دارد نه از نظر فرآیند فروش شاید اگر یک سال بجای انجام هزینه خیلی زیاد برای تبلیغ حراجمعه اون مبلغ را هزینه افزایش قدرت سرور و پهنای باند بکند لااقل سرور همون اول کاری کرش نمیکنه

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

    خو بگن رکورد شکستن چقد فروختن؟ آمار بدون عدد هم داریم مگه؟

  • morovatimoez
    morovatimoez | ۱۱ آذر ۱۳۹۷

    شب اول سرورشون مشکل داشت در همان لحظه‌های ابتدایی اقدام به خرید یک دستگاه موزر کردم و فرایند خرید هم به طور کامل انجام شد اما نیم‌ساعت بعد پیام اومد که فرایند ناموفق بوده و وجه شما طی حداکثر ۷۲ ساعت عودت داده خواهد شد... امروز شده ۱۰ روز اما هنوز خبری از برگشت وجه نیست...!!!

    • mohammad_jafari
      mohammad_jafari | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

      یه خورده بی درو پیکره
      باید خودت پیگری کنی، فقط با پیگیری اونم از طریق ایمیل سرپرست فروش بهترین کاره ، اپراتور هاشون زیاد پاسخگو نیستن ،
      کلا بامیلو خیلی مشکل داره ، و هنوز جای کار فراوون داره تا بشه یک سایت واسه خرید ، البته تو اولین اولویتش باید احترام به مشتری باشه که خیلی وقتها مثل بعضی سایت های دیگه بیشتر احترام به جیب فروشنده و جیب خودشون هست تا مشتری، ?

      • morovatimoez
        morovatimoez | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

        تا الان ۲۴ تا ایمیل بهشون زدم اولش هی می‌گفتن، ۲ روز دیگه، ۳ روز دیگه... الانم میگن "خواهشمندیم با شکیبایی خود ما را همراهی نمایید"

        • mohammad_jafari
          mohammad_jafari | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

          متأسفانه منم مشکلات زیادی با بامیلو داشتم که کلا بیخیال خرید از بامیلو شدم :/

مطالب پیشنهادی