ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
تکنولوژی

داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

داوری مرحله اول یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از امروز ساعت ۱۱ صبح آغاز شده و در این مرحله تمامی افرادی که در جشنواره وب و موبایل ایران به واسطه محصول خود شرکت کرده‌اند، ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۰

داوری مرحله اول یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از امروز ساعت ۱۱ صبح آغاز شده و در این مرحله تمامی افرادی که در جشنواره وب و موبایل ایران به واسطه محصول خود شرکت کرده‌اند، می‌توانند به عنوان داوران مرحله اول به سایر آثار رای دهند. همچنین داوری بخش اپلیکیشن‌های امسال برای اولین بار توسط مردم انجام خواهد شد.

افرادی که قصد دارند به عنوان داوران مرحله اول به محصولات سایر بینندگان رای دهند باید توجه داشته باشند که تنها در صورت داشتن یک وبسایت تایید شده می‌توانند دیگر وبسایت‌ها را داوری کنند. این موضوع در بخش اپلیکیشن‌ها هم صدق می‌کند و شرکت کنندگان در صورت داشتن یک اپلیکیشن تایید شده به بخش داوری سایر اپلیکیشن‌های شرکت کنندگان دسترسی خواهند داشت.

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

روابط عمومی این رویداد اعلام کرده در صورتی که یک شخص هم وبسایت و هم اپلیکیشن تایید شده دارد، به دلیل آزمایشی بودن این نوع داوری صرفا می‌تواند در بخش داوری وبسایت‌ها حضور پیدا کند. این افراد تا زمانی که به تمامی وبسایت ها رای نداده باشند امکان رای دادن به اپلیکیشن ها را هم ندارند .

شیوه رای گیری به این صورت است که با ورود به داشبورد جشنواره می‌توانید روی گزینه ی ورود به پنل داوری کلیک کنید و به صفحه داوری جشنواره وب و موبایل ایران رهنمون شوید. سپس در این صفجه آثاری  به صورت تصادفی به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید جهت انتخاب این آثار کاندید شده و ورود آنها به مرحله دوم مسابقات، به آنها رای دهید.

بخشی اختیاری در قسمت داوری وجود دارد که در آن داوران می‌توانند توسط جعبه پیشنهاد، وبسایت‌هایی که به نظرشان شایسته قرار گرفتن در گروه‌های ویژه هستند را به شورای داوران اصلی جشنواره معرفی نمایند. در همین صفحه جعبه دیگری نیز قرار گرفته و مختص سایت‌هایی است که از نظر داوران شایستگی لازم برای حضور در مرحله اول را ندارند؛ این دلایل می‌تواند قرار گرفتن در گروه اشتباهی ، تناقض توضیحات با محتوای اصلی سایت ، تخلف از قوانین و مواردی از این دست باشد.

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

داوران می‌توانند با ذکر دلایل خود پیشنهاد حذف وبسایت را از مرحله داوری ارائه کنند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که پیشنهادات بدون دلیل موثر واقع نخواهند شد. خاطرنشان می‌شود که هر وبسایت بعد از دریافت ۱۰ پیشنهاد حذف برای بررسی مجدد به کمیته ثبت آثار ارجاع داده میشود. البته این گزارشات الزاما منجر به حذف وبسایت مذکور نخواهند شد و اگر داوران تایید بازگشت سایت را به چرخه مسابقه دهند، آن وبسایت بار دیگر با آرای مثبت خود وارد گردونه رقابت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • X Fa
    X Fa | ۱۱ آذر ۱۳۹۷

    من از طریق پنل کاربری بازار،چند اپلیکیشن رو در جشنواره ثبت کردم، ولی توی پنل جشنواره که وارد میشم،هیچکدوم دیده نمیشن، کسی می دونه چجوری باید درستش کرد؟

مطالب پیشنهادی