ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰ پلاس
تکنولوژی

انتشار رندرهای منتسب به گلکسی اس ۱۰ پلاس [تماشا کنید]

جدیدترین رندرها نیز شایعات موجود پیرامون تغییرات قابل توجه در سری پرچمدار گلکسی اس را تایید می کنند. 91Mobiles  و OnLeaks@ که در زمینه افشای اخبار فناوری دستی بر آتش دارند، اخیرا رندری ویدیویی و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۰

جدیدترین رندرها نیز شایعات موجود پیرامون تغییرات قابل توجه در سری پرچمدار گلکسی اس را تایید می کنند.

91Mobiles  و OnLeaks@ که در زمینه افشای اخبار فناوری دستی بر آتش دارند، اخیرا رندری ویدیویی و تصاویری منتسب به گلکسی اس ۱۰ پلاس را منتشر کرده اند .

اولین موردی که در این تصاویر جلب توجه می کند لبه های منحنی نمایشگر است که به نوعی امضای طراحان سامسونگ موبایل به شمار می رود. با این حال بر خلاف مدل های قبلی حفره‌ای کپسول شکل در گوشه پنل جا خوش کرده که میزبان دوربین سلفی دوگانه خواهد بود. علاوه بر این حاشیه های کناری تا حدودی افزایش پیدا کرده اند اما از عرض لبه های بالا و پایین کاسته شده تا پنل جلوی گلکسی اس ۱۰ پلاس ظاهری یک‌دست‌تر به خود بگیرد.

در پنل عقب نیز شاهد دوربین اصلی سه گانه با پیکربندی افقی هستیم که از ۲ سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل شده است. تغییر دیگر نیز به حذف اثر انگشت فیزیکی برمی گردد که به زیر نمایشگر منتقل می شود.

دورادور پنل های بالا و پایین را فریمی آلومینیومی فرا گرفته است. سامسونگ پورت Type-C، اسپیکر و جک ۳.۵ میلی متری هدفون را در پنل عقب و میکروفون را در لبه بالا تعبیه کرده است. موارد دیگر روی بدنه شامل کلید کنترل صدا، پاور و کلید اختصاصی بیکسبی است.

91Mobiles بر این باور است که گلکسی اس ۱۰ پلاس با نمایشگر ۶.۴ اینچی و باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود و این در حالی است که در شایعات قبلی به باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره شده بود.

بر اساس گمانه زنی های فعلی گلکسی اس ۱۰ پلاس به چیپست های اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. نسخه ای خاص از این سری نیز احتمالا با رم ۱۰ گیگابایتی همراه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

    هم حاشیه بالا و پایین هم سوراخ کپسولی

    عمرا اینجوری نیست که اگه باشه
    واویلا

  • Mohammadhossin Atazadeh
    Mohammadhossin Atazadeh | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

    چه گوشی بشه S10 قطعا گرون میشه ولی بک چیز مهمتر اس نوت هست اس کاربری عادی داره ولی نوت S Pen و بقیه چیز های دیگش فوق العاده هست قلمی که نوت 9 داره پیشرفت عالی داشته فقط Note و لس هم خوش دستی

مطالب پیشنهادی