ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه های هفته دیجیتال ایران
تکنولوژی

جزییات رویداد هفته دیجیتال ایران اعلام شد

دبیر برگزاری رویداد هفته دیجیتال با اشاره به ضرورت تحول دیجیتال در کشور خبر از برگزاری این رویداد از 17 تا 21 آذر ماه داده و تاکید داشته که این تحول باید در تمامی بخش‌های ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

دبیر برگزاری رویداد هفته دیجیتال با اشاره به ضرورت تحول دیجیتال در کشور خبر از برگزاری این رویداد از 17 تا 21 آذر ماه داده و تاکید داشته که این تحول باید در تمامی بخش‌های اقتصادی کشور برقرار شود. او جزییات برنامه های هفته دیجیتال ایران را اعلام کرده و آن را به سه بخش جدا تقسیم بندی کرده است.

به گفته «مهدی روحانی نژاد» الگوی هفته دیجیتال ایران بر مبنای رویدادهای جهانی گرفته شده و نخستین روز برنامه را روز «تحول دیجیتال و صنعت مخابرات ایران» عنوان کرد:

«در این روز اپراتورهای مخابراتی و فعالان این حوزه با مشارکت سازمان تنظیم مقررات نشستی را در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار می­ کنند تا استفاده از تکنولوژی­ های جدید در صنعت مخابرات و چالش­ های پیش روی آن را بررسی و برنامه­ های آینده خود به اطلاع ذی­نفعان دیگر برسانند.»

برنامه های هفته دیجیتال ایران

روحانی­ نژاد ارائه خدمات دیجیتالی توسط اپراتورها را یکی دیگر از مباحث روز نخست هفته دیجیتال عنوان کرد و تاکید داشت که در این روز به مساله اینترنت اشیا و بهره‌وری بیشتر از آن هم پرداخته خواهد شد. وی از حضور شرکت‌های بانکی در این جلسات خبر داد و ابراز امیدواری کرد که نحوه همکاری آنها با اپراتورها و افزایش در آمد آنها مورد بحث قرار بگیرد.

دبیر برگزاری رویداد هفته دیجیتال درباره برنامه روز دوشنبه و سه­ شنبه این رویداد نیز گفت:

«در این دو روز چهارمین کنفرانس اینترنت اشیاء ایران (IoTex 2018) در مرکز همایش ­های برج میلاد به همراه نمایشگاه فعالان این حوزه برگزار می شود و20 استارتاپ از کل کشور محصولات خود را به نمایش می­ گذارند.»

برنامه‌های روز یکشنبه و چهارشنبه هفته دیجیتال ایران نیز به برگزرای کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای مرتبط در محل پژوهشگاه علم و فناوری دانشگاه شریف خواهد پرداخت و شرکت‌های بزرگ این حوزه نیز در این کارگاه‌ها شرکت خواهند داشت. به گفته روحانی نژاد هدف از برگزاری این دوره‌ها، آموزش نحوه پارتنرشیپ استارتاپ ­ها با شرکت­ های بزرگ است.

برنامه های هفته دیجیتال ایران

بنا به گفته دبیر این رویداد، در شرایط اقتصادی فعلی یکی از دغدغه­ های استارتاپ­ ها کمبود نقدینگی است و در این بخشی از هفته دیجیتال ایران به استارتاپ­ ها آموزش داده می­ شود که چگونه از طریق شرکت­ های بزرگ این حوزه توسعه خود را افزایش دهند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد هفته دیجیتال تهران در سه بخش مختلف و سه مکان جدا (برج میلاد، دانشگاه شریف و سالن شهید قندی وزارت ارتباطات) برگزار خواهد شد و در هر مکان به موضوعاتی خاصی پرداخته خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانید به سایت اصلی آن رجوع کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی