ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تفاهم هفت جانبه
تکنولوژی

تفاهم‌نامه هفت جانبه حمایت از استارت آپ‌ها با حضور همراه اول امضا شد

صبح دیروز در طی یک مراسم با حضور دبیر شورای عالی فضای مجزی و مدیرعامل همراه اول و چند تن دیگر از مسئولان و دولتمردان تفاهم نامه ای چند جانبه به منظور محتوای همکاری، هماهنگی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

صبح دیروز در طی یک مراسم با حضور دبیر شورای عالی فضای مجزی و مدیرعامل همراه اول و چند تن دیگر از مسئولان و دولتمردان تفاهم نامه ای چند جانبه به منظور محتوای همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی قابلیت و ظرفیت در موضوع کسب‌وکارهای نوپا به ویژه از نوع دیجیتال امضا شد. به موجب این تفاهم‌نامه هفت جانبه، همراه اول به عنوان اپراتور پیشرو متعهد شده که در شتابدهی رسانه‌ای کسب‌وکارهای نوپا کمک کند.

اپراتور اول همچنین تعهداتی دیگری را در این تفاهمنامه اعلام کرده است. «همکاری در معرفی استارت آپ ها با استفاده از ظرفیت سامانه های هوشمند دراختیار»، «اختصاص سهمیه تبلیغی صداوسیما به استارت آپ ها با استفاده از ظرفیت توسکا»، «انجام تبلیغات ویژه کسب و کارهای نوپای دیجیتال در صداوسیما با تخفیف مصوب»، «ایجاد سامانه آموزش الکترونیک جهت برگزاری دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار، منتورینگ و ...» و «پیگیری همکاری و برگزاری فعالیت ها و برنامه های فرهنگی- ترویجی کارآفرینی مثل استارت آپ ویکندها» بخشی از این تعهدات هستند.

تفاهم هفت جانبه

فیروز آبادی در این مراسم نسبت به عملکرد اپراتور اول گفت: «این حرکت همراه اول در راستای روند جهانی تغییر نقش اپراتور از pipe ساده به اقتصاد پلتفرمی قابل تقدیر است.» او همچنین در این نشست از عیسی منصوری برای  حمایت همه جانبه از کسب وکارهای نوپای دیجیتالی قدردانی کرد.

در این مراسم که در محل ساختمان توسعه کسب و کار ایرانیان(توسکا) برگزار شد، ضمن تشریح «زیست بوم توسعه کسب و کار دیجیتال نوپا» بر نقش آفرینی مؤثر این شرکت به عنوان شتاب دهنده رسانه ای کسب و کارهای کوچک بر بستر دیجیتال تأکید شد.

گفتنیست این مراسم با حضور  ابوالحسن فیروزآبادی رئیس مرکز ملی و دبیرشورای عالی فضای مجازی، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول، عیسی منصوری معاون کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات و مرکز توسعه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی