ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ناشنوایان می‌توانند از خدمات ویژه خود در لنزایرانسل استفاده کنند

تلویزیون اینترنتی لنز که توسط اپراتور ایرانسل توسعه داده شده مدتی است که خدماتی ویژه ناشنوایان و افراد کم شنوا ارائه می‌دهد تا بتوانند به محتوای فیلم‌ها و آثار درون این برنامه دسترسی راحت‌تری داشته ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

تلویزیون اینترنتی لنز که توسط اپراتور ایرانسل توسعه داده شده مدتی است که خدماتی ویژه ناشنوایان و افراد کم شنوا ارائه می‌دهد تا بتوانند به محتوای فیلم‌ها و آثار درون این برنامه دسترسی راحت‌تری داشته باشند.

ایرانسل با ارائه این خدمات سعی دارد تجربه‌ای نو از زندگی دیجیتال را در اختیار مشترکان خود قرار دهد، به همین دلیل با اضافه کردن این امکان از الفبا و اعداد به زبان ناشنوایان بهره گرفته است تا این دسته از مشترکان نیز بتوانند از محتواهای اختصاصی خود در تلویزیون اینترنتی «لنز» استفاده کنند.

خدمات لنز برای ناشنوایان

در تلویزیون لنز امکان دسترسی به مجموعه‌های متنوعی از برنامه‌ها، فیلم‌های مستند، انیمیشن و برنامه‌های ورزشی وجود دارد و امکان پخش برنامه‌های زنده‌ای نظیر پخش مسابقات زنده ورزشی و فرهنگی را هم مهیا کرده است. با اپلیکیشن لنز همچنین می‌توان کارهایی نظیر ضبط برنامه‌های زنده توسط زمان‌بندی کاربر، مشاهده جدول برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف و پخش آرشیو برنامه‌های تلویزیونی انجام داد.

هر بخش هم دارای فیلترهای جستجوی مجزایی است تا بتوانید عناوین خوب و مطرح را از لا به لای آثار متوسط یا ضعیف بیرون بکشید. در ضمن اگر از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید و بسته اینترنت دارید، تماشای محتوای لنز حتی یک کیلوبایت از حجم بسته اینترنتی شما کم نخواهد کرد.

خدمات لنز برای ناشنوایان

نسخه وب تلویزیون اینترنتی «لنز» از نشانی lenz.ir و نسخه موبایلی آن از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزارهای کاربردی نظیر چارخونه ایرانسل و وب‌سایت ایرانسل در دسترس مشترکان است. همچنین قادرید از سرویس تحت وب لنز در رایانه هم استفاده کرده و از طریق Casting نرم افزار را روی تلویزیون های هوشمند نیز اجرا نمایید. برای بررسی دقیق‌تر این برنامه می‌توانید به این لینک نیز مراجعه کنید.

گفتنیست پیش از این ایرانسل برای افراد کم‌توان (از جمله افراد کم‌بینا) نیز امکانی فراهم کرده بود تا بتوانند از وب‌سایت ایرانسل استفاده کنند و مشکلی در بررسی این سایت نداشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۱۲ آذر ۱۳۹۷

    خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی