ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انجوی ۹
تکنولوژی

انتشار تصاویر و مشخصات منتسب به هواوی انجوی ۹

هواوی چند ماه قبل گوشی انجوی ۹ پلاس یا  Y9 2018 را معرفی کرد و طبیعتا وجود مدل پلاس به معنی احتمال بالای معرفی نسخه معمولی انجوی ۹ هم تلقی می شد. حالا برخی منابع ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

هواوی چند ماه قبل گوشی انجوی ۹ پلاس یا  Y9 2018 را معرفی کرد و طبیعتا وجود مدل پلاس به معنی احتمال بالای معرفی نسخه معمولی انجوی ۹ هم تلقی می شد. حالا برخی منابع مشخصات و تصاویری را از  موبایلی با شماره مدل DUB-AL00 منتشر کرده اند که گمان می رود همان انجوی ۹ باشد.

در صورتی که این تصاویر واقعیت داشته باشد، انجوی ۹ از طراحی متفاوتی نسبت به مدل پلاس برخوردار خواهد بود تا حدی که نمی توان آنها را از یک سری واحد تلقی کرد. این تفاوت شامل برخوردار بودن مدل جدید از نمایشگری با بریدگی قطره ای و حاشیه کمتر، پیکربندی عمودی دوربین دوگانه و قرار گرفتن فلاش زیر آنها است.انجوی ۹

بر اساس اسناد افشا شده انجوی ۹ به چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و نمایشگر ۶.۱۶ اینچی با رزولوشن نه چندان دلچسب ۱۵۲۰ در ۷۲۰ مجهز خواهد بود. پیکربندی حافظه نیز شامل دو نسخه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه است.

از نظر تصویربرداری نیز باید منتظر پیاده سازی دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر عمقی ۲ مگاپیکسلی باشیم که ثبت تصاویر پرتره را میسر می سازد. پنل جلو نیز میزبان دوربین سلفی معمولی با سنسوری ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

انجوی ۹ به عنوان دستگاهی در کلاس اقتصادی از بدنه پلاستیکی، پورت micro-USB و جک ۳.۵ میلیمتری بهره خواهد برد. علاوه بر این خبری از سنسور اثر انگشت نیست و تایید هویت از طریق تشخیص چهره صورت می گیرد. از دیگر مشخصات این گوشی باید به باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و اندروید پیش فرض ۸.۱ با واسط کاربری EMUI 8.2 اشاره کرد.

اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه این موبایل مشخص نشده اما احتمالا به زودی شاهد راهیابی آن به بازار چین با قیمتی در حدود ۲۱۵ دلار خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۳ آذر ۱۳۹۷

    مضخرف

مطالب پیشنهادی