ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آموزش خرید اسلحه در بازی زولا

اگر تاکنون بازی زولا را تجربه کرده باشید، قطعا با بخش فروشگاه و انتخاب سلاح‌‌های آن‌ روبرو شده‌اید. در ادامه قصد داریم در مورد نحوه خریداری اسلحه‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها در زولا صحبت کنیم. فروشگاه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

اگر تاکنون بازی زولا را تجربه کرده باشید، قطعا با بخش فروشگاه و انتخاب سلاح‌‌های آن‌ روبرو شده‌اید. در ادامه قصد داریم در مورد نحوه خریداری اسلحه‌ها و شخصی‌سازی آن‌ها در زولا صحبت کنیم.

فروشگاه

در بخش فروشگاه بازی زولا، هفت دسته متفاوت وجود دارند که اولین آن‌ به سلاح‌ها مربوط می‌شود. در بخش سلاح‌ها نیز شش بخش جداگانه با اسامی سلاح اصلی، کلت کمری، سلاح سرد، نارنجک و اضافه‌ها وجود دارد. برای خرید این اسلحه‌ها باید از سکه‌هایی که طی بازی کردن آن‌ها را به دست آورده‌اید استفاده کنید. همچنین می‌توان با استفاده از درگاه شتاب هم تعداد این سکه‌ها را افزایش داد تا کار برای پیشرفت شما آسان‌تر از گذشته شود.

بخش فروشگاه
بخش فروشگاه بازی زولا

بعد از انتخاب اسلحه مورد نظرتان، می‌توان مشخص کرد که قصد خرید اسلحه‌ را برای چه مدت زمانی دارید. بعد از خرید اسلحه و پایان وقت معمول می‌توانید با پرداخت دوباره سکه، اسلحه خود را این‌بار برای مدت زمان بیشتری تمدید کنید.

با انتخاب هر اسلحه، ویژگی‌های آن مثل قدرت تخریب، انحراف، لگد اصلحه، حجم کالیبر و موارد دیگری به نمایش گذاشته می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود فیلترهای خاصی را برای فروشگاه تعریف کنید که اسلحه‌ها را با ویژگی‌هایی که شما آن‌ها را می‌خواهید نمایش دهد.

در ضمن امکان هدیه دادن اسلحه نیز وجود دارد و شما می‌توانید یک اسلحه را خریداری کرده و با انتخاب گزینه هدیه به دوستان، آن را به یکی از دوستان خود در زولا بفرستید.

همچنین بخشی به نام آیتم‌ها در فروشگاه وجود دارد که در آن می‌توانید کارت‌های مختلفی را نظیر کارت افزایش امتیاز تجربه، تغییر اسم و دوباره تعریف کردن اطلاعات خریداری کنید.

این را هم بگویم که فروشگاه تنها با خرید آیتم‌ها و اسلحه‌ها محدود نشده و شما در بخش بسته‌های اضافی می‌توانید مواردی همچون خرید دستکش برای عملکرد سریع‌تر تعویض سلاح‌ها، خرید جلیقه ضد گلوله برای کمتر آسیب دیدن و حتی بسته افزایش سرعت شخصیت خودتان را خریداری کنید.

ارتقا اسلحه

همان‌طور که گفتیم، شما می‌توانید اسلحه‌های خود را در شش کلاس جداگانه خریداری کنید. در کل امکان شخصی سازی ۴ مجموعه اسلحه در زولا وجود دارد که شما در هنگام شروع هر بازی یا بعد از مرگ کاراکترتان می‌توانید آن‌ها را تغییر داده و از یکی دیگر از مجموعه‌ها استفاده کنید.

در مقاله‌ای جداگانه به این موضوع خواهیم پرداخت که این مجموعه‌ها چگونه باید شخصی سازی شوند تا به پیروزی شما در نبردها کمک کنند اما همین حالا کافی است بدانید که با خرید هر اسلخه می‌توان مشخص کرد که او در کدام از یک از ۴ مجموعه قرار بگیرد.

بخش ارتقا اسلحه

حال و قبل از آن که وارد یکی از سرورهای بازی زولا بشوید بهتر است حداقل اسلحه اصلی خودتان را ارتقا دهید. برای انجام این کار، اسلحه مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه ارتقا را انتخاب کنید.

برای ارتقا اسلحه در زولا، شما به یک سری مواد معدنی خاص مثل تیتانیوم و کبالت نیاز دارید که با تجربه بازی و خرید بسته‌های آن به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

بعد از آن مواد مورد نیاز برای ارتقا سلاح فراهم شد،‌ می‌توانید گزینه ارتقا سلاح را انتخاب کنید. البته باید به این نکته دقت کرد که برای ارتقا اسلحه به هر سطح یک شانس موفقیت مشخص شده که البته شانس موفقیت را می‌توانید با خرید یک سری آیتم‌ها افزایش بدید.

نباید از این نکته غافل شد که اگر ارتقای اسلحه شما با موفقیت انجام نشود، مقداری از مواد معدنی به دست آمده توسط شما از دست خواهد رفت.

سفارشی سازی اسلحه

مانند هر عنوان آنلاین دیگری، در بازی زولا هم می‌توانید اسلحه خودتان را با گزینه‌های متنوعی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد شخصی سازی کنید.

برای آغاز سفارشی سازی اسلحه خودتان باید به بخش سفارشی کردن رجوع کنید. در آن‌جا و به دست آوردن آیتم‌های گوناگون، دسته‌ کارت‌هایی با سطوح مختلف مشخص شده‌‌اند که بر اساس قیمتی که دارند، آیتم‌های بهتری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

بخش خرید کارت‌ها

آیتم‌های این دسته کارت‌ها را می‌توان در شخصی سازی اسلحه‌های مختلف استفاده کرد. البته این موضوع را هم باید بدانید که بعضی از آیتم‌ها تنها برای اسلحه خاصی قابل استفاده هستند. برای مثال آیتم‌های نظیر لیزر را می‌توان روی اسلحه‌های دوربرد استفاده کرد و مواردی همچون صدا خفه کن بیشتر در اسلحه‌های اتوماتیک کاربرد دارند.

خرید آیتم‌های ظاهری در زولا از آن‌ جهت اهمیت دارد که تنها شامل موارد تزیینی نشده و بعضی از آن‌ها مثل صدا خفه کن تاثیر مشخصی روی موفقیت شما خواهند گذاشت.

در مقالات بعدی زولا به چگونگی موفقیت در این بازی و حالت‌های مختلفی که شما می‌توانید این عنوان را تجربه کنید خواهیم پرداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • M Soleymani
    M Soleymani | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    آشغال ترین گیمی که دیدم...Pay2Win

  • meyoucat
    meyoucat | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    Pay to win

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    چرا باید کسی این بازیو ، بازی کنه ؟

  • MOHAMMAD-7
    MOHAMMAD-7 | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    خیلی پول پرستن و گیمر ها رو کلا به چشم پول میبینن پیشرفت کردن تو بازی و اپدیت تجهیزات خیلی به شکل بدی دسته بندی شدن

  • Ali M
    Ali M | ۱۳ آذر ۱۳۹۷

    خوشم میاد زیرکانه تبلیغ می کنید...

مطالب پیشنهادی