ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استارتاپ ویکند صنایع خلاق گرگان
تکنولوژی

استارتاپ ویکند صنایع خلاق گرگان محفلی برای رشد ایده‌های استارتاپی است

استارتاپ ویکند صنایع خلاق گرگان از 21 تا 23 آذرماه در این شهر با همت انجمن بازیسازان مستقل ایران و مجتمع فنی تهران و حمایت چندین استارتاپ و شرکت برگزار می شود. این رویداد مکانی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

استارتاپ ویکند صنایع خلاق گرگان از 21 تا 23 آذرماه در این شهر با همت انجمن بازیسازان مستقل ایران و مجتمع فنی تهران و حمایت چندین استارتاپ و شرکت برگزار می شود. این رویداد مکانی است برای تجربه رویاها و گرد هم آمدن تیم‌های استارتاپی تا بتوانند در یک محیط سالم چند روزی را کنار منتورها و مربیان حاذق این اکوسیستم گذرانده و از ورکشاپ‌ها و خدمات گوناگون استارتاپ‌های حاضر در رویداد بهره جویند.

«مصطفی علوی» روابط عمومی برگزار کننده این رویداد در گفتگو با دیجیاتو استارتاپ ویکند را محفل و فرصتی جذاب برای تمامی افراد علاقه‌مند به فعالیت در کسب‌وکارهای نوپا و جدید می‌داند و می‌گوید:

«یک سری جوان ایده‌ای دارند و می‌خواهند این ایده را در محیط کسب‌وکار پیاده سازی کنند و همین رویدادها بهترین جا برای رشد ایده‌های آنان است. ما با منتورها و مربیان خوب سراسر کشور صحبت می‌کنیم و از آنها دعوت بعمل می‌آوریم تا در طول برگزاری این رویداد کنار این افراد باشند و آنها را راهنمایی کنند. ما این زنجیره را به یکدیگر با هزینه اندکی وصل کرده و فرصت شکوفایی آنها و حس تجربه ناب کارآفرینی را برایشان مهیا می‌سازیم.»

استارتاپ ویکند صنایع خلاق گرگان

علوی به این نکته اشاره دارد که این اولین رویداد صنایع خلاق گرگان محسوب می‌شود و می‌توان آن را با رویدادهای مشابه در پایتخت در یک جایگاه دانست چرا که تیم‌های زیادی پشت برگزاری آن حضور داشتند و حمایت‌های مناسبی از این رویداد بعمل آمده است. او با تاکید بر اینکه تمام این حمایت‌ها از شرکت‌های خصوصی بوده و دولت ریالی به آنها کمک مالی نکرده می‌گوید:

«دولت یک سری حمایت‌های معنوی انجام داد که از آنها سپاسگزاریم ولی بیشتر حمایت‌ها از سوی شرکت‌های حوزه ICT است. اسپانسر ویژه ما شرکت زرین پال بوده که رقم قابل توجهی را برای برگزاری مراسم به ما اعطا کرده و شرکت a-game هم کمک‌های ارزنده‌ای برای برگزاری این رویداد انجام داده است. کسب‌وکارهایی چون مکتب خونه، نوار، اتاقک، بازیجی، سوغات جان دل،فیلیمو، فرانش و... تخفیف‌ها و کارت‌های هدیه‌ گوناگونی را برای تمامی شرکت‌کنندگان و برندگان در نظر گرفته‌اند. یا به عنوان مثال اسنپ تخفیف‌هایی برای سفر در این چند روز برای حاضرین رویداد در نظر گرفته است. آنطور که ما حساب کردیم بیش از 100 هزار تومان فقط بن‌های خدمات این شرکت‌ها به حاضران رویداد اعطا می‌شود و با توجه به هزینه کمتر برای ثبت‌نام در این استارتاپ ویکند می‌توان ادعا کرد که شرکت‌کنندگان سود بسیاری از این رویداد خواهند برد.»

علوی خبر می‌دهد که این رویداد شامل ده‌ها کارگاه آموزشی گوناگون در حوزه‌های اپلیکیشن، بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن، نرم افزار و صنایع دستی است. او باور دارد صنایع خلاق یک گام از صنایع دانش‌بنیان جلوتر است و همچنین معتقد است رویداد آنها در بحث داوری یه تفاوت عمده با سایر رویدادهای مشابه دارد:

«ما در بخش داوری از همان منتورهایی که در طول رویداد کنار تیم‌ها هستند استفاده می‌کنیم تا تصمیمات بهتر و درست‌تری لحاظ شود. تصور می‌کنیم قضاوت در این حالت استانداردتر بوده و نگرش فردی که در کنار ایده‌ها بوده می‌تواند درست‌تر باشد.»

استارتاپ ویکند صنایع خلاق گرگان

در این جشنواره بیش از ۶۰ درصد شرکت کنندگان غیر گلستانی و از استان های دیگر هستند و تاکنون استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان بلوچستان، قزوین، تهران، فارس، مازندران، سمنان و گلستان برای شرکت در استارت آپ ویکند صنایع خلاق ثبت نام کردند. جوایز این رویداد نیز یک بسته حمایتی در نظر گرفته شده و به سه تیم نخست ۲.۵ میلیون تومان بن شرکت در دوره‌های آموزشی مختلف و تسهیلات ۴ درصدی تا سقف ۱۰۰ میلیون‌تومان اعطا می‌شود.

برای ثبت نام در این رویداد می‌توانید به این لینک مراجعه کنید و با کد digiato-40 از تخفیف چهل درصدی برای ثبت‌نام استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی