ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل فوتوز
تکنولوژی

بکاپ Express در گوگل فوتوز مصرف اینترنت دیتای شما را کاهش می‌دهد

اگر در طول روز خیلی به وای فای دسترسی ندارید، احتمالا برای پشتیبان‌گیری از عکس‌هایتان در گوگل فوتوز دیتای زیادی مصرف می‌کنید. کلیه این عکس‌ها در رزولوشن کامل ذخیره می‌شوند و این بدان معناست که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

اگر در طول روز خیلی به وای فای دسترسی ندارید، احتمالا برای پشتیبان‌گیری از عکس‌هایتان در گوگل فوتوز دیتای زیادی مصرف می‌کنید. کلیه این عکس‌ها در رزولوشن کامل ذخیره می‌شوند و این بدان معناست که اگر با محدودیت مصرف دیتا مواجه باشید، قطعا نمی‌خواهید که بخش اعظم آن را به بارگذاری این تصاویر حجیم اختصاص بدهید.

گوگل فوتوز

خوشبختانه گوگل فوتوز تدبیر جدیدی برای کاهش مصرف دیتای شما اندیشیده. به زودی و به لطف قابلیتی موسوم به بکاپ Express، می‌توانید تصاویر را با سرعت بیشتر و مصرف دیتای کم‌تر در گوگل فوتوز بارگذاری نمایید.

راجا آیاگاری، مدیر محصول گوگل فوتوز امروز با انتشار گزارشی اعلام کرده که قابلیت بکاپ Express می‌تواند با فشرده‌سازی تصاویر آن‌ها را سریع‌تر از حالت نرمال در اپلیکیشن بارگذاری کند. در این حالت تصاویر به فرمت 3MP و ویدیوها طبق الگویی استاندارد فشرده‌سازی می‌شوند. هر چند که گزینه‌هایی برای ذخیره تصاویر با کیفیت بالا یا رزولوشن اصلی را نیز در اختیار خواهید داشت.

اما خصوصیت مفید دیگر گوگل فوتوز، امکان تعیین محدودیت مصرف دیتاست. به لطف تنظیمات جدید اپ قادرید محدودیت روزانه پشتیبان‌گیری در اپلیکیشن را از پنج مگابایت تا بی‌نهایت در نظر بگیرید.

به گفته گوگل، این خصوصیات جدید در ابتدا برای کاربران ساکن هندوستان منتشر می‌شود اما به تدریج در دسترس کاربران سایر کشورها نیز قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی