ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A8s
تکنولوژی

اعلام تاریخ معرفی گلکسی A8s؛ سامسونگ از هواوی پیش می افتد

هواوی اخیراً خبر از رونمایی از گوشی نوا 4 داده بود و پوستری را هم به این منظور منتشر کرده بود. در پوستر گوشی با حفره نمایشگر دیده می شد که در یک کهکشان غرق شده بود. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

هواوی اخیراً خبر از رونمایی از گوشی نوا 4 داده بود و پوستری را هم به این منظور منتشر کرده بود. در پوستر گوشی با حفره نمایشگر دیده می شد که در یک کهکشان غرق شده بود. حالا سامسونگ هم با انتشار پوستری مشابه خبر از گلکسی A8s داده است.

محصول جدید هواوی قرار بود در 26 آذر ماه معرفی شود، در حالی که گلکسی A8s زودتر و در 19 آذر ماه از راه می رسد. به این ترتیب به نظر می رسد سامسونگ در زمینه معرفی اولین گوشی با حفره ای در نمایشگر از رقیب چینی پیش افتد.

گلکسی A8s

نمایشگر هر دو گوشی نوا 4 و گلکسی A8s از نوع LCD است و توسط شرکت BOE ساخته می شود. گفته شده که در بین این دو گوشی، محصول سامسونگ در رده ای بالاتر قرار می گیرد.

انتظار می رود گلکسی A8s از نمایشگری 6.3 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 و با نسبت 19.5 به 9 برخوردار باشد. چیپست این گوشی اسنپدراگون 710 خواهد بود و 6 گیگابایت رم آن را همراهی خواهد کرد.

در حفره داخل نمایشگر هم یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی جای گرفته و سامسونگ برای دوربین اصلی هم ترکیبی از 3 دوربین را در نظر گرفته است. ظاهراً این 3 دوربین شامل یک دوربین با زاویه دید معمول، فوق عریض و در نهایت یک حسگر برای سنجش عمق هستند.

سامسونگ در اواسط آبان ماه از طرح نمایشگرهای جدید برای گوشی های موبایل آتی خود رونمایی کرده بود که در بین آنها «اینفینیتی او» نمایشگری بود که اکنون مشابه آن در گلکسی A8s دیده می شود.

 

تماشا کنید: سر رباتیک ایستگاه فضایی بین المللی به حرف آمد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mop
    mop | ۱۳ آذر ۱۳۹۷

    مگه عقب بود چقدر خنده داره ????
    خیلی خنده ااره هواوی از سامسونگ بهتر باشه ?????

  • kami khan
    kami khan | ۱۳ آذر ۱۳۹۷

    خیلی عالی، خوشحالم هوواوی دزد حالش گرفته شد??

مطالب پیشنهادی