ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر هنگام عرضه بازی Just Cause 4 منتشر شد [تماشا کنید]

بازی Just Cause 4 امروز برای پلتفرم‌های هدف منتشر شد و به همین مناسبت نیز استودیو آوالانچ و شرکت اسکوئر انیکس تریلر هنگام عرضه‌ی آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. این تریلر که ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

بازی Just Cause 4 امروز برای پلتفرم‌های هدف منتشر شد و به همین مناسبت نیز استودیو آوالانچ و شرکت اسکوئر انیکس تریلر هنگام عرضه‌ی آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. این تریلر که یک دقیقه زمان دارد، تنها تعداد انگشت شماری‌ از راه‌های موجود در بازی برای ایجاد آشوب را به تصویر می‌کشد.

تریلر هنگام عرضه بازی Just Cause 4 روی اکشن شلوغ و ویرانی تمرکز دارد که سری بازی‌های جاست کاز برای آن شناخته می‌شود. این تریلر سعی می‌کند تا با نمایش انفجار ساختمان‌های مختلف، نبردهای هوایی، خودروهای اسپرت سریع، تخریب پذیری محیط‌ها و درگیری‌های مسلحانه میان ریکو رودریگز و دشمنانش در کشور سولیس، کاربران علاقه مند را برای تجربه‌‌ی اکشنی دیوانه وار آماده کند.

یکی از ویژگی‌های Just Cause 3 که مورد توجه منتقدان و طرفداران قرار گرفت، طبیعت چشم نواز و محیط‌های زیبا و رنگارنگ بازی بود.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از بازی Just Cause 4 منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد در این عنوان تنوع محیط‌های بازی بیشتر از همیشه خواهد بود. علاوه بر این، سیستم آب و هوای پویای بازی نیز دچار تغییراتی شده و تاثیر مستقیمی روی گیم پلی دارد.

یکی از تغییرات اضافه شده به سیستم آب و هوای پویا، تورنادوهای نابودگر و طوفان‌های شن مرگبار است. بدین ترتیب کاربران باید در مواجه با آن‌ها، تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشند تا در عین حال که نیروهای دشمن را از پای در می آورند، مراقب باشند که توسط این بلایای طبیعی کشته نشوند.

در بازی Just Cause 4، ریکو به عنوان شخصیت اصلی این سری به جزیره سولیس سفر می‌کند تا پرده از راز مرگ پدرش بردارد. با توجه به اتفاقاتی که در نسخه‌ی پیشین رخ داد، به نظر می‌رسد پدر ریکو در گذشته با ارتش خصوصی بلک هند همکاری می‌کرده است. در پایان، لازم به ذکر است که این بازی هم اکنون برای 3 پلتفرم هاى پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی