ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فاز نخست پیش ‌فروش خودروهای بیسو T3 و بیسو T5 به پایان رسید

به تازگی شرکت سیف خودرو که به تازگی از 2 شاسی بلند جدید چینی با نام های بیسو T3 و T5 رونمایی کرده بود، شرایط فروش این 2 خودرو جدید را در تیپ فول EX ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

به تازگی شرکت سیف خودرو که به تازگی از 2 شاسی بلند جدید چینی با نام های بیسو T3 و T5 رونمایی کرده بود، شرایط فروش این 2 خودرو جدید را در تیپ فول EX اعلام کرد.

فاز نخست پیش فروش خودروهای شاسی بلند BISU جهت تحویل خردادماه 98 که از صبح امروز آغاز شده بود، با استقبال گسترده در ساعات اولیه به پایان رسید و مرحله دوم آن به زودی اطلاع رسانی می‌ شود.
به گزارش روابط عمومی سیف خودرو، ضمن تشکر از اعتماد مشتریان محترم و نمایندگان ارجمند شرکت سیف خودرو، با توجه به اطلاع رسانی‌ های صورت گرفته پیش‌ فروش دو مدل شاسی بلند بیسو T3 و T5 از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه آغاز شد و خریداران از طریق سایت اینترنتی این شرکت به نشانی WWW.SAFEKODRO.COM و یا مراجعه به نمایندگی‌ های مجاز اعلام شده، اقدام به خرید این محصولات نمودند. با توجه به حجم استقبال گسترده مردم از محصولات جدید سیف خودرو، فاز نخست این طرح پیش‌ فروش در ساعات نخست به پایان رسید.

بیسو یک کمپانی بسیار جوان است و به برند بایک تعلق دارد. بیسو T5 در بازار کشورمان رقبایی چون چری تیگو 7، بی وای دی S6، بی وای دی S7 و جک S7 را در مقابل دارد که هر کدام از این خودروها نقاط قوت و ضعف خود را دارند.
خریدارانی که در فاز اول تحویلی خردادماه 98 خودروهای BISU موفق به پیش خرید محصولات نشده اند می توانند در ثبت نام مرحله دوم شرکت نمایند. زمان آغاز ثبت نام مرحله دوم و بخشنامه فروش هفته آینده در سایت WWW.SAFEKHODRO.COM و نمایندگی های شرکت سیف خودرو منتشر خواهد شد.
این دو خودرو که شاسی ‌بلندهای خانوادگی و بزرگ محسوب می‌ شوند، با تولید در داخل کشور در برهه ممنوعیت واردات قصد دارند جایگزین خوبی برای خودروهای کره‌ ای و ژاپنی بازار باشند. خودرو T5 که شاسی ‌بلندی 7نفره است با دیفرانسیل جلو و حجم موتور 1500 توربوشارژ و 150اسب‌بخار قدرت می‌ تواند 215 نیوتون‌ متر گشتاور را تولید کند.

بیسو T3

از جمله امکانات رفاهی و آپشن های بیسو T5 در نمای بیرونی می توان به ریل باربند، چراغ‌های هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع، روشنایی روز، چراغ مه‌شکن، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن داخلی با قابلیت جمع‌شدن خودکار، برف‌پاکن یخ‌شکن‌ شیشه جلو همراه سنسور باران، رینگ‌های اسپرت آلومنیوم 17 اینچ و لاستیک‌هایی به پهنای 215 میلی‌متر و در نمای درونی می توان سانروف پانورامیک، کروز کنترل ، قفل مرکزی ، غربیلک فرمان اسپرت با قابلیت تنظیم ، صندلی های چرم مصنوعی، گرم‌کن صندلی های جلو (راننده و شاگرد)، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، شیشه بالابر برقی، سیستم ورود به خودرو و استارت بدون کلید، درب صندوق عقب برقی ، دریچه کولر برای سرنشیتان ردیف دوم و سوم، نمایشگر 9 اینچ سیستم صوتی و تصویری همراه با 6 بلندگو استریو، قابلیت اتصال گوشی همراه از طریق بلوتوث و برقراری تماس تلفنی، درگاه USB ، AUX ، ناوبری ماهواره‌ای و دید 360 درجه اشاره کرد.

امکانات ایمنی بیسو T5 شامل قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت، سنسور پارک روی سپر عقب و جلو، صندلی های عقب مجهز به ایزوفیکس (Isofix)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) همراه با ترمز اضطراری پیشرانه (BOS) و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD )، فناوری کنترل کشش (TCS)، سیستم حفظ تعادل (ESC) و نگه‌دانرده‌ی خودرو در شیب و شش کیسه هوا است.

بیسو T3 دیگر محصول سیف‌ خودرو که قرار است داخلی ‌سازی شود، با 4 سیلندر و با حجم موتور 1300توربوشارژ می‌ تواند 132 اسب‌ بخار را تولید و 185 نیوتون‌ متر گشتاور را به چرخ‌ های این خودرو منتقل کند. خودرو T3 از یک گیربکس اتوماتیک CVT بهره می‌ برد و حداکثر سرعت آن نیز 178 کیلومتر برساعت است. همچنین این خودرو نیز از استاندارد یورو 5 بهره می‌ برد.

بیسو T3 به امکاناتی از قبیل 4 شیشه برقی، آینه های برقی، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم رهیاب ماهواره ای، تودوزی چرم، فرمان چرمی، تریم داخلی دو رنگ، تهویه اتوماتیک، خروجی برق 12 ولت، خروجی سیستم تهویه برای سرنشینان عقب، 6 عدد کیسه هوا، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب و جلو، نمایشگر لمسی 9 اینچی، بلوتوث، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی راننده برقی، سیستم کنترل فشار باد تایر و کروز کنترلی، چراغ های روشنایی در روز مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی