ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازنده فورتنایت با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین بازی خود قصد رقابت با استیم را دارد

کمپانی اپیک گیمز به عنوان سازنده بازی موفق فورتنایت اعلام کرد که به زودی فروشگاه آنلاین بازی‌های پی سی خود را راه‌اندازی می‌کند. صنعت بازی‌های پی سی بعد از ظهور پلتفرم استیم از کمپانی والو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

کمپانی اپیک گیمز به عنوان سازنده بازی موفق فورتنایت اعلام کرد که به زودی فروشگاه آنلاین بازی‌های پی سی خود را راه‌اندازی می‌کند.

صنعت بازی‌های پی سی بعد از ظهور پلتفرم استیم از کمپانی والو جان تازه‌ای گرفت و هر چند وقت یک بار شاهد شکسته شدن رکورد جدیدی چه از نظر میزان فروش و چه تعداد کاربران همزمان آنلاین از سمت این فروشگاه هستیم.

حال که اپیک گیمز با عرضه فورتنایت و پشتیبانی خارق العاده از آن توانسته به یکی از مهم‌ترین کمپانی‌های ساخت بازی در دنیای تبدیل شده و سود هنگفتی را به جیب بزند، قصد دارد تا با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود، بخشی از سهم فروش بازی‌های پی سی را از آن خود کند.

اپیک گیمز و فورتنایت

اخیرا تعدادی از سازنده‌های بازی مخصوصا کمپانی‌های بزرگ انتقادهایی را علیه والو و استیم مطرح کرده‌اند. به گفته آن‌ها ۳۰ درصد سهمی که والو از فروش بازی‌های منتشر شده روی استیم دریافت می‌کند، به هیچ عنوان منصفانه نیست. همین موضوع تبعات زیادی را در پی داشته و بعضی از کمپانی‌ها مثل بتسدا و اکتیویژن عناوین جدید خود مانند فال اوت 76 و کال او دیوتی بلک آپس 4 را روی استیم منتشر نکرده‌اند.

حال اپیک گیمز با فروشگاه جدید خود قصد دارد تنها ۱۲ درصد از سود فروش بازی‌های عرضه شده روی فروشگاه جدید خود را از سازندگان دریافت کند تا این پلتفرم تازه تاسیس، گزینه جذابی برای سازندگان بازی‌های پی سی باشد. در واکنش به همه این اتفاقات، والو اعلام کرده که درصد دریافتی خود از عناوینی که به حد مشخصی از فروش برسند را کاهش خواهد داد.

به طور کلی، اپیک گیمز هیچ علاقه به سهیم شدن سهم فروش بازی خود با دیگر کمپانی‌های ناشر ندارد. این شرکت برای سهیم نشدن سود فورتنایت با گوگل، از انتشار این بازی رو گوگل پلی سر باز زد و کاربران اندروید فورتنایت باید این عنوان را مستقیما از سایت اپیک دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed
    saeed | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    خیلیا خواستن استیم رو حذف کنن ، دیگه از خود مایکروسافت که گنده تر نیستن ، اونم نتونست حریف استیم بشه ...همون فورتنایتو بچسب جا پا جای بزرگان نمیخواد بزاری

  • .:KAHZAD:.
    .:KAHZAD:. | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    جدا اگه اپیک گیمز این فرمون رو بره سود خوبی و رقیب قوی ای برای استیم میشه

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    تحویل بگیر..

مطالب پیشنهادی