ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل لنز
تکنولوژی

میان‌بر جدید گوگل لنز دسترسی به آن را آسان‌تر از همیشه می‌کند

به گزارش وبسایت اندروید پلیس، گوگل به تازگی میان‌بری برای نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل لنز تهیه کرده که با آن راحت‌تر قادر به جستجو در میان تصاویر خود خواهید بود. اپلیکیشن گوگل لنز در نسخه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

به گزارش وبسایت اندروید پلیس، گوگل به تازگی میان‌بری برای نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل لنز تهیه کرده که با آن راحت‌تر قادر به جستجو در میان تصاویر خود خواهید بود. اپلیکیشن گوگل لنز در نسخه جدید به یک آیکن آلبوم مجهز شده که وقتی آن را می‌فشارید، به سرعت وارد تصاویر ذخیره شده‌تان شده و امکان جستجو با هوش مصنوعی لنز برایتان فراهم می‌شود.

تا پیش از این تغییر برای انجام چنین کاری ناچار به باز کردن اپلیکیشن گوگل فوتوز بودید. اما حالا و به لطف این آیکن میان‌بر آلبوم، کارها بسیار ساده‌تر از گذشته می‌شود. با فشردن دکمه آلبوم، صفحه‌ای باز می‌شود تا بتوانید در میان تصاویر ذخیره شده در حافظه داخلی یا SD تلفن هوشمندتان به جستجو بپردازید.

گوگل لنز

بالاترین نتایج، مربوط به تصاویری هستند که اخیرا دانلود کرده یا به گالری گوشی اضافه کرده‌اید. اما در همین بخش گزینه‌های دیگری مثل دانلودها و البته اپلیکیشن گوگل درایو هم وجود دارد. نسخه جدید گوگل لنز به شما اجازه می‌دهد که در صورت اتصال به اینترنت، مستقیما بین تصاویر ذخیره شده در گوگل درایو هم به جستجو بپردازید.

گوگل لنز هوش مصنوعی جدید گوگل است که می‌تواند با آنالیز اشیاء، آن‌ها را تشخیص داده و درباره آن‌ها در فضای اینترنت به دنبال اطلاعات تکمیلی بگردد. برای دانلود جدیدترین نسخه لنز می‌توانید همین حالا به پلی‌استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی