ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشکل بوت لوپ ال جی G7 تینکیو را از کار می‌اندازد [به روز رسانی]

بر اساس گزارش‌های تازه، برخی از مدل‌های ال جی G7 تینکیو به خاطر مشکل چرخه بوت غیر قابل استفاده شده‌اند. به نظر می‌رسد که این مشکل بیشتر از همه مربوط به مدل‌های عرضه شده از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۵

بر اساس گزارش‌های تازه، برخی از مدل‌های ال جی G7 تینکیو به خاطر مشکل چرخه بوت غیر قابل استفاده شده‌اند.

به نظر می‌رسد که این مشکل بیشتر از همه مربوط به مدل‌های عرضه شده از این گوشی در قاره اروپا با سیم کارت تی موبایل باشد و بعضی از کاربران گزارش کرده‌اند که با برداشتن سیم‌کارت و راه‌ اندازی دوباره گوشی بدون آن، این مشکل هم حل می‌شود. مشکل بوت لوپ در بیشتر گوشی‌ها مربوط به گیر کردن گوشی در مرحله بوت شدن و تکرار شدن پشت سر هم این مرحله است. کاربرانی که گوشی هوشمندشان به بوت لوپ دچار می‌شود، حتی در رفتن به منوی بازیابی اندروید برای ریستارت کردن تنظیمات گوشی هم با مشکل روبرو هستند.

البته گوشی‌های ال جی و مشتریان‌ آن‌ها به هیچ عنوان با بوت لوپ غریبه نیستند و در حقیقت تعداد زیادی از موبایل‌های جی 4، جی 5، وی 10، وی 20 و نکسوس 5X همه به مشکل چرخه بوت دچار بودند.

G7 تینکیو

در گذشته این مشکل باعث شکل گرفتن شکایات رسمی علیه ال جی شد و در نهایت بعضی از کاربران توانستند پولی که برای خرید گوشی جدید خود صرف کرده‌ بودند را پس بگیرند. گروه دیگری از کاربران نیز با گزارش این مشکل به ال جی، گوشی‌های خود را با نمونه دیگری تعویض کردند. در نهایت فشارهای کاربران باعث شد ال جی سعی کند موضوع چرخه بوت را در گوشی‌های جدیدترش تا حد زیادی رفع کند.

هنوز مشخص نیست که چه تعدادی از مدل‌های ال جی G7 تینکیو دچار چرخه بوت هستند و گمان نمی‌رود که ال جی بتواند این مشکل را به طور کامل حل کرده و ظاهرا تنها به تعویض بعضی از این گوشی‌ها اکتفا خواهد کرد.

پیش از این هم ال جی G7 تینکیو که از دوربین‌ سه گانه هوشمند بهره می‌برد، در تست‌های وبسایت حرفه‌ای بررسی و ارزیابی دوربین‌های دیجیتال یعنی DxOMark ناامید کننده ظاهر شده بود.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 14 آذر 97]

 

به روز رسانی:

سخنگوی ال جی با اعلام غذرخواهی به این موضوع واکنش نشان داده است:

«آخرین آپدیت ال جی G7 تینکیو روی یک شبکه خاص در تعدادی از کشورهای اروپایی از شروع به کار گوشی جلوگیری می کند. مشتریان بلافاصله پس از به روز رسانی دستگاه های خود با این مشکل مواجه شده اند. اطمینان می دهیم که هیچ آسیب دائمی به دستگاه شان وارد نشده است. ال جی در همکاری با اپراتورها راهکار نرم افزاری را در چند روز آتی ارائه می کند که به کاربران تحت تأثیر این موضوع امکان بازگرداندن دستگاه به شرایط قبلی را می دهد. مشتریان می توانند برای راهنمایی های بیشتر با مرکز تماس ال جی ارتباط برقرار کرده یا به مرکز خدمات محلی مراجعه کنند »

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Milad Milad
    Milad Milad | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    الجی حتی توی تلویزیونم مزخرفه چه برسه گوشی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی