ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد بعدی اپل متحول می‌شود؛ احتمال تجهیز به سنسور سنجش سلامت و جای گیری راحت‌تر در گوش

اپل ایرپاد شاید بهترین هدفون‌های بدون سیم موجود در بازار باشند اما برای همه مناسب نیستند و بسیاری به خاطر شکل درونی گوش خود نمی‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. در بعضی از موارد، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

اپل ایرپاد شاید بهترین هدفون‌های بدون سیم موجود در بازار باشند اما برای همه مناسب نیستند و بسیاری به خاطر شکل درونی گوش خود نمی‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. در بعضی از موارد، این هدفون‌ها طوری در گوش قرار می‌گیرند که باعث ایجاد درد می‌شوند.

این مشکلات و قیمت ۱۶۰ دلاری ایرپاد اپل که امکان گم شدن آن هم وجود دارد، باعث شده که بسیاری در مورد خرید این محصول تردید داشته باشند؛ تردیدی که ظاهرا اپل در مدل‌های بعدی ایرپاد آن‌ را رفع خواهد کرد.

بر اساس پتنتی که سال گذشته توسط اپل ثبت شد و به تازگی اطلاعات آن در دسترس عموم قرار گرفته، ایرپاد‌های آینده جدا از مجهز شدن به سنسورهایی که وضعیت سلامتی را تحت بررسی قرار می‌دهند، به گونه قابل تغییر خواهند بود که در هر گوش به خوبی جای بگیرند. بر اساس گزارش سایت 9to5Mac، ایرپادهای بعدی از سنسورهای به خصوصی بهره برده که تشخیص می‌دهند که کدام یک از هدفون‌‌ها برای گوش چپ یا راست شما مناسب خواهد بود.

ایرپاد

این پتنت به ما می‌گوید که حداقل یکی از هدفون‌های سمت راست و چپ به سنسورهای خاصی مجهز خواهند بود که می‌تواند المان‌هایی نظیر دما بدن، ضربان قلب و دیگر موارد مرتبط با سلامتی انسان را اندازه گیری کنند.

هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی قصد استفاده از این تکنولوژی در ایرپادهای خود را داشته باشد. البته نباید از این نکته غافل شد که از سال 2016 تا امروز، این کمپانی تغییری در ایرپادهای خود به وجود نیاورده و  حتی با وجود فروش خوب نمونه فعلی در بازارهای جهانی، در آینده‌ای نزدیک باید منتظر رونمایی از ایرپادهای جدید باشیم. پیش از این هم اطلاعات تازه‌ای در مورد ایرپاد 2019 اپل به بیرون درز کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی