ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید لپتاپ گیمینگ ریزر بلید استلث با طراحی باریک عرضه شد

شرکت ریزر همیشه به تولید لپتاپ ها و تجهیزات گیمینگ معروف بوده، اما اولترابوک های سری بلید استلث (Blade Stealth) این کمپانی برای افرادی تولید شده که علاوه بر ویژگی های یک لپتاپ گیمینگ، به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

شرکت ریزر همیشه به تولید لپتاپ ها و تجهیزات گیمینگ معروف بوده، اما اولترابوک های سری بلید استلث (Blade Stealth) این کمپانی برای افرادی تولید شده که علاوه بر ویژگی های یک لپتاپ گیمینگ، به دنبال استفاده از آن به صورت روزمره و در محیط های رسمی نیز هستند.

ریزر بلید استلث برای کاربری روزمره و رسمی طراحی شده است

ریزر در نسل جدید سری بلید استلث، از طراحی متفاوت با تمرکز بر کاهش وزن و ابعاد دستگاه بهره برده که در نهایت به یک لپتاپ سبک و جمع و جور 13 اینچی منجر شده است. محصول مورد بحث به جای استفاده از نور LED در لوگوی پشت نمایشگر، از رنگ خاکستری مات استفاده کرده که این انتخاب در کنار بدنه ای از جنس آلومینیوم، حس یک لپتاپ باکیفیت و گران قیمت را منتقل می کند.

بلید استلث

نسخه 2019 ریزر بلید استلث از گزینه کارت گرافیک انویدیا MX150 هم بهره مند بوده و با چیپست اینتل Core i7-8565U سری ویسکی لیک به دست مشتریان خواهد رسید. برای این لپتاپ همچنین امکان سفارش حافظه SSD با ظرفیت 256 یا 512 گیگابایت و رم 8 یا 16 گیگابایت نیز وجود داشته و دو نمایشگر 13.3 اینچی فول اچ دی غیر لمسی یا 4K لمسی برای بلید استلث قابل انتخاب خواهند بود.

در کنار موارد فوق، نورپردازی پس زمینه کیبورد در کنار تاچ پد بزرگ با پشتیبانی از Microsoft Precision و وب کم HD مجهز به اسکنر فروسرخ (برای استفاده از امکانات Windows Hello) از دیگر مشخصات ریزر بلید استلث هستند که سازنده برای فروش آن 1399 دلار از مشتریان طلب خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که با پرداخت مبلغ مذکور، مواردی مانند دو درگاه USB-C (که یکی از آنها از فناوری Thunderbolt 3 نیز پشتیبانی می کند)، یک پورت USB 3.1، تکنولوژی صوتی Dolby Atmos و عمر باتری 13 ساعته نیز در اختیار کاربر قرار خواهند داشت؛ اما قیمت 1400 دلاری شامل کارت گرافیک انویدیا MX150 نخواهد شد.

مبلغ اضافی برای تجهیز بلید استلث به MX150 هنوز مشخص نشده اما طبق اطلاعات موجود، کمپانی ریزر کارت گرافیک مورد بحث را برای استفاده در لپتاپ خود اندکی بهبود داده و با 4 گیگابایت حافظه GDDR5 اختصاصی، قدرت آن برای پردازش روان و بدون مشکل بازی هایی مانند فورتنایت و دوتا 2 کافی خواهد بود.

گفتنی است ریزر بلید استلث 2019 هم اکنون در آمریکا و کانادا قابل خریداری بوده و به زودی در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۱۵ آذر ۱۳۹۷

    ما نمیتونیم بخریم .خاک بر سر مسولان

مطالب پیشنهادی