ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در تبلیغ کریسمس بار دیگر آیپد را به سخره گرفت [تماشا کنید]

مایکروسافت علاقه زیادی به مسخره کردن آیپد در تبلیغات محصولات سرفیس دارد و این موضوع را در تبلیغ مخصوص به تعطیلات سال نوی میلادی خود هم به خوبی نشان داده است. این تبلیغ جالب که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

مایکروسافت علاقه زیادی به مسخره کردن آیپد در تبلیغات محصولات سرفیس دارد و این موضوع را در تبلیغ مخصوص به تعطیلات سال نوی میلادی خود هم به خوبی نشان داده است.

این تبلیغ جالب که بر اساس یکی از مشهورترین ترانه‌های سال نو ساخته شده، دختر بچه کم سن و سالی را نشان می‌دهد که می‌گوید چون به سن ۱۰ سالگی رسیده، دیگر آیپد کاربردی برای او ندارد و از مادربزرگ می‌خواهد تا برای کریسمس، یک مدل سرفیس را برای او خریداری کند.

اپل اخیرا و در تبلیغ‌های جدید آیپد پرو خود سعی کرده نشان دهد که تبلت‌ها آینده کامپیوترها هستند و محصولاتی نظیر آیپد به اندازه لپ‌تاپ‌ها کارایی دارند. مایکروسافت هم طی چند وقت اخیر این ادعای اپل را بارها به سخره گرفته و اعتقاد دارد تبلت‌هایی مثل آیپد به هیچ عنوان نمی‌توانند در حد و اندازه یک لپ‌تاپ ظاهر شوند.

مایکروسافت برنامه‌ای طولانی مدت برای عرضه محصولات سرفیس دارد. چندی پیش نویسنده‌ای با نام برد سمز که به افشای تاریخ عرضه محصولات این کمپانی مشهور است، زمان‌بندی عرضه مدل‌های آتی سرفیس را فاش کرد.

جدیدترین محصول عرضه شده از خانواده سرفیس، لپ تاپ هیبریدی سرفیس پرو 6 محسوب می‌شود که به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، ۶ تا ۱۶ گیگابایت رم و یک دوربین هشت مگاپیکسلی مجهز شده است.

در حالی که اپل سعی می‌کند نشان دهد که تبلت‌ها به اندازه لپ‌تاپ‌ها کارایی دارند، مایکروسافت دقیقا اعتقاد دیگری در مورد این قضیه دارد. نظر شما چیست؟‌ به نظر شما آیا تبلت‌ها در نهایت جای پی سی و لپ‌تاپ‌ها را خواهند گرفت یا خیر؟

در نهایت اگر به رقابت بین مایکروسافت و اپل علاقه دارید، پیشنهاد می شود که مقایسه مقاومت سرفیس پرو 6 در مقابل آیپد پرو را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    ??? عجب!
    از پیشرفت اپل چه حرصی میخورن این شرکتها!
    کاش همیشه این جلف بازیارو انجام بدن که اپل بیشتر معروف بشه

مطالب پیشنهادی