ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای رسمی و زمان معرفی ویوو نکس 2؛ پرچمداری با دو نمایشگر

تلفن هوشمند ویوو نکس 2 قرار است ۵ روز دیگر به صورت رسمی معرفی شود. تولید کننده‌ی چینی چند تصویر از این گوشی جدید به نمایش گذاشته که طراحی منحصر به فردی از آن را ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

تلفن هوشمند ویوو نکس 2 قرار است ۵ روز دیگر به صورت رسمی معرفی شود. تولید کننده‌ی چینی چند تصویر از این گوشی جدید به نمایش گذاشته که طراحی منحصر به فردی از آن را نشان می‌دهد. بهره‌مندی از دو نمایشگر، سه دوربین و همچنین چیپست اسنپدراگون 845 باعث شده تا این تلفن هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

در تصاویر منتشر شده از این گوشی -که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید- مشخص است که این تلفن‌های هوشمند در دو رنگ آبی و قرمز عرضه خواهند شد. این تلفن هوشمند از دو نمایشگر بهره می‌برد. یکی در جلو و دیگری در عقب. انتظار می‌رود که اندازه‌ی نمایشگر جلو ۶.۵۹ اینچ و نمایشگر عقب ۵.۵ اینچ باشد. همچنین به احتمال بسیار زیاد، نمایشگر جلو دارای حسگر اثر انگشت خواهد بود.

مانند اولین مدل از تلفن‌های هوشمند ویوو نکس، ویوو نکس 2 نیز دوربین سلفی را روی نمایشگر قرار نداده. ویوو نکس دارای دوربین سلفی بیرون جهنده بود و حالا گوشی جدید شرکت چینی با استفاده از دوربین و نمایشگر پنل پشت، می‌تواند تجربه‌ی سلفی گرفتن را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد.

حاشیه‌های بسیار نازک اطراف تلفن همراه نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه‌ی بسیار قابل توجهی را به ارمغان آورده است.

زیر نمایشگر دوم می‌توان لوگوی ویوو را مشاهده کرد. همچنین بالای نمایشگر پنل پشتی می‌توان یک حلقه‌ی کم رنگ را دید. نصف این حلقه روی حاشیه و نیمی دیگر روی نمایشگر واقع شده است. در نیمه‌‌ی بالایی این حلقه می‌توان فلش LED‌ و سه لنز دوربین را مشاهده کرد. به نظر می‌رسد که لنز سوم می‌تواند مربوط به دوربین مدت پرواز سه بعدی باشد.

در گوشه‌ی سمت راست ویوو نکس 2 می‌توان دکمه‌های مربوط به تنظیم صدا را مشاهده کرد. این گوشی از پورت صوتی ۳.۵ میلی متری و همچنین USB-C پشتیبانی می‌کند.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، این گوشی از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده می‌کند که چیپستی قدرتمند به حساب می‌آید. اما به نظر می‌رسد که این پایان قدرتنمایی‌های ویوو نباشد. نمرات این گوشی در گیک بنچ ثبت گردیده و مشخص شده که دارای ۱۰ گیگابایت رم است.

در ارزیابی‌های تک هسته‌ای این تلفن هوشمند موفق شد امتیاز ۲۲۲۰ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۸۴۶۷ را کسب کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    بسیار زیبا و دقیق مونتار شده و بسیار بسیار با ارزش

  • Amin Sa
    Amin Sa | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    یعنی ازدوطرف گوشیم میشه استفاده کرد؟؟

مطالب پیشنهادی