ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید اکسپریا XZ4 کامپکت نمایشگر کشیده آن را نشان می‌دهد

سونی پیش از این برنامه جامع خود برای عرضه اسمارت‌فون‌هایش در سال 2019 را مشخص کرده بود. بر اساس این برنامه، اوایل سال جاری میلادی باید شاهد عرضه مدل‌های اقتصادی مانند اکسپریا L3 و XA4 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

سونی پیش از این برنامه جامع خود برای عرضه اسمارت‌فون‌هایش در سال 2019 را مشخص کرده بود. بر اساس این برنامه، اوایل سال جاری میلادی باید شاهد عرضه مدل‌های اقتصادی مانند اکسپریا L3 و XA4 باشیم که بعد از آن‌ها نوبت به جدیدترین پرچمدار سونی یعنی گوشی اکسپریا XZ4 و مدل مدل کوچک‌تر آن یعنی اکسپریا XZ4 کامپکت خواهد رسید؛ پرچمداری که رندر جدیدی از آن در سطح اینترنت منتشر شده است.

علاوه بر استفاده از طراحی منحنی در این گوشی که نمونه آن را پیش از این در اکسپریا XZ2 هم دیده بودیم، ظاهرا سونی در این مدل دوباره از طراحی‌ زاویه دار استفاده کرده است. این نوع طراحی در نگاه اول گوشی را بزرگ‌ و ضخیم‌تر نشان می‌دهد اما جالب است بدانید که گوشی جدید سونی از پرچمدار فعلی این کمپانی تقریبا ۳ میلی متر نازک‌تر است.

بر اساس تصاویری که در سطح اینترنت منتشر شده، سونی در اکسپریا XZ4 کامپکت یک صفحه نمایش ۵ اینچی با نسبت ۱۸:۹ استفاده کرده است. علاوه بر سایز غیر معمول صفحه نمایش، با نگاه به این تصاویر می‌توان به حضور گودی‌های بزرگی که احتمالا متعلق به بلندگو XZ4 هستند پی برد؛ گودی‌هایی که با استانداردهای گوشی‌های امروزی، کمی زمخت به نظر می‌رسند.

مانند مدل‌های میان رده سونی در این گوشی هم دوربین همراه با فلش LED در بالا سمت چپ دستگاه خودنمایی می‌کند. همچنین این گوشی از جک هدفون ۳.۵ میلی متری و حسگر اثر انگشت کناری بهره خواهد برد. اکسپریا XZ4 کامپکت به احتمال زیاد به پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده و در زمان عرضه از سیستم عامل اندروید 9 هم پشتیبانی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mchkzdgn
    mchkzdgn | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    تکرار مکررات

  • Farhad Sharifat
    Farhad Sharifat | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    زندگی با تکنولوژی رو سونی زیبا کرد

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    کنسولت رو بساز سونی جان دوره ات تو موبایل سازی بعد z2 تموم شد

    • Amir Sadat
      Amir Sadat | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

      شما چند سالته عمو جان و چند شرکت داری و چند تا اسمارت فون تولید کردی تا به اینجا عمو جون این شرکتها با اینکه ضرر ده هستند در یک نگاه اما سودشون در تولید یک اسمارت فون از خیلی از تولید کننده ها بیشتره و من شمارو دعوت میکنم که در همین سایت که مطالبی در همین باب رو گذاشته بودن بخونید که بدونید در دنیای بیزینس تا تقاضایی نباشه تولیدی نخواهد بود این اولین قانون تولیده شما حتما بگردید و از نویسنده بخواید که ادرس این مطلب رو به شما در همین سایت بده تا متوجه بشید که شرکتهای موذی به اصطلاح ضرر ده در هر مبایل به طور میانگین چیزی بالغ بر سه و نیم اسمارت فون سود عملیاتی در یافت میکنن اما عرضه اونها برای مشتریان خاصشونه مثلا در برزیل و هندو یونان و ایتالیا و انگلستان یک سود عملیاتی برای یک برنده و در طرفی دیگر شرکت بزرگی مثل سامسونگ عمده سود و فروشش در بازار خاور میانه و افریقا و قسمتی از اروپا خلاصه شده ، اینهارو میگم که کودکانه با مساعل طرف نشیم و بیشتر یاد بگیریم و مطالعه کنیم نه اینکه فکر کنیم شرکتها محض رضای خدا تولید میکنن

      • LOGANLEGEND
        LOGANLEGEND | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

        بچه فن های احمقی مثل تو حال بهم زن هستن، یچه ناف ژاپنی یا بچه مدیرعامل سونی هستی؟! تاحالا یه پرچمدار سونی رو با بقیه مقایسه کردی توی طراحی تا رابطه کاربری و...؟ جوک شده گوشیاش و یک متعصب مثل تو که از چیزی خبر نداره سخنانش پشیزی ارزش نداره.

  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    من رندر اصلی و در یک سایت زاپنی دیدم دوست عزیز این نیس و بسیار بسیار زیباتره در اصل چند شرکت طراح در دنیا هستند که هرچند کوچک اما بقییه از اونها به طور نسبی تبعییت میکنن و این ترس شرکتهای کوچک از دزدیده شدن ظاهری کالاهاشون اونارو وادار به اطلاعات و عکسهای ناقص میده تا اونا به راحتی قابل کپی ظاهری نباشن مثلا طراح هواوی پی 6 و پی 7 نسخه کپی شده با کمی تغیرات از نمونه اصلی اکسپریا z بود که بعدها این شرکت اعلام کرد که این طراحی و ارگونومی که اسم خاصی هم داشتو از بخش طراحی سونی خریده بوده که نکته کم اهمیتی هم بود اما این موارد بسیار زیاده بخصوص در این روزها اما دزدی پلت فورم و طراحی با هم فرق داره و اینروزا شکایتهای بسیاری حتی از چند شرکت بنام در حال انجامه مثلا سامسونگ از زیر شاخه هواوی یعنی انر شکایت میکنه و اپل از سامسونگ یا اپل از شیایومی اما در نهایت قانون و دادگاه تعیبن کننده هستن ، خب منظورم و رسوندم اما این طراحی نمونه اصلی نیست و من نمونه اصلی و با اینکه چند وقت پیش در دوبی دیدم از طریق اینترنت اما باز هم اینا نمونه های اصلی نیستن

مطالب پیشنهادی