ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Counter-Strike: Global Offensive با دریافت مد بتل رویال رایگان شد

جدا از انتخاب بهترین بازی‌های سال، مهم‌ترین خبر چند ساعت اخیر به رایگان شدن بازی Counter-Strike: Global Offensive و عرضه یک مد بتل رویال برای این عنوان اختصاص دارد. مد جدید کانتر استرایک: گو با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۱

جدا از انتخاب بهترین بازی‌های سال، مهم‌ترین خبر چند ساعت اخیر به رایگان شدن بازی Counter-Strike: Global Offensive و عرضه یک مد بتل رویال برای این عنوان اختصاص دارد.

مد جدید کانتر استرایک: گو با نام Danger Zone شناخته می‌شود که ساختاری شبیه به دیگر عناوین بتل رویال داشته و طی آن باید بازیکنان برای داوم آوردن در نقشه با دیگران رقابت کنند. این مد را می‌توان در دو حالت ۱۶ یا ۱۸ نفره دنبال کرد که انجام هر راند آن نزدیک به ۱۰ دقیقه طول خواهد کشید.

گیمرها بخش Danger Zone را تنها با یک چاقو شروع می‌کنند و مانند دیگر عناوین بتل رویال برای پیدا کردن سلاح‌هایی بهتر باید محیط را به خوبی بگردید. همچنین یک تبلت خاص در بازی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان رد دیگر بازیکن‌ها را پیدا کرد. در نقشه بازی پول هم پیدا می‌شود و همچنین انتقال گروگان‌ها به منطقه امن نقشه هم بخشی از روند این مد خواهد بود.

بازی Counter-Strike: Global Offensive

تنها نقشه بتل رویال بازی Blacksite نام دارد که با در نظر گرفتن استانداردهای بازی‌های بتل رویال کوچک محسوب می‌شود اما در قیاس با دیگر نقشه‌های کانتر استرایک: گو، وسعت زیادی دارد.

علاوه بر تمامی این موارد، مهمات یکی از دغدغه‌های اصلی شما در بازی بوده و همچنین می‌توانید پوسته‌هایی که در بخش‌های دیگر این عنوان تهیه کرده بودید را در مد بتل رویال بازی هم استفاده کنید. پیش از این هم یک ماد غیر رسمی با بهم چسباندن دو نقشه این بازی، حالتی شبیه به بتل رویال را به کانتر استرایک: گو اضافه می‌کرد.

محبوبیت سبک بتل رویال به حدی رسیده که جدیدترین نسخه‌ فرنچایزهای شناخته شده‌ای همچون بتلفیلد و کال او دیوتی هم میزبان این مد هستند و ظاهرا والو هم قصد دارد با رایگان کردن بازی Counter-Strike: Global Offensive و اضافه کردن مد بتل رویال به آن، به محبوب باقی ماندن این عنوان در عصر بازی‌های بتل رویال کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    من رفتم بازی کردم بازی مد بتل رویال اصلا جالب نیست البته برای من

  • I'mSully
    I'mSully | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    تو بازی بری پلی رو بزنی تب آخر اضافه شده کار خاصی نمیخواد بکنی
    البته دیروز ۲،۳ دست بازی کردم اصن حال نداد :))

  • I'mSully
    I'mSully | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    گند زده شد تو بازی با این کار والو
    بماند ک از دیروز سرورها پوکیده و با بهترین پینگ هم لگ داره، ولی با این کارش بازی پر میشه از چیتر و اسمرف که دیگه حتی نمیخواد پول بازی بدن راحت هر سری هم لن شه با اکانت جدید و چیت جدید میان

  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    عالیه من که زدم دانلود شه اگه کسی گروه داره یا کانال لینک بزاره همه با هم بریم گیم

  • Fardin_ir
    Fardin_ir | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    ?

مطالب پیشنهادی