ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به قیمت تعدادی از خودروهای خارجی در بازار + جدول

تعطیلی و تعدیل نیروهای انسانی از شرکت های واردکننده خودروهای خارجی که این روزها تنها به ارائه خدمات پس از فروش  بسنده کرده اند، به سمت نمایشگاه های خودرو کشیده شده و این بار نوبت ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

تعطیلی و تعدیل نیروهای انسانی از شرکت های واردکننده خودروهای خارجی که این روزها تنها به ارائه خدمات پس از فروش  بسنده کرده اند، به سمت نمایشگاه های خودرو کشیده شده و این بار نوبت نمایشگاه داران است که با توجه به نبود مشتری و رکود بازار عذر نیروهای خود را بخواهند.

با توجه به حذف درآمد دولت از محل واردات خودروهای خارجی در بودجه سال آینده احتمالا دولت قصد ندارد قانون ممنوعیت واردات خودرو را لغو کند و تنها امید باقی مانده نمایندگان مجلس اند که در زمان تصویب لایحه بودجه سال 98 مخالفت خود را اعلام کرده و از ادامه یافتن این قانون جلوگیری کنند. با این اوصاف اگر قانون مذکور در سال آینده نیز همچنان حکم فرما باشد به نظر نمی رسد که این شاخه از بازار خودرو بتواند بیشترین از این سرپا بماند.

هم اکنون نیز بازار خودروهای خارجی به شدت و بیشتر از سایر بازارها دچار رکود شده و نبود مشتری و خلوتی در نمایشگاه های خیابان هایی مثل مطهری و بهشتی کاملا مشهود است.
به گفته یکی از نمایشگاه داران خودرویی مثل سانتافه که با دلار 4000 تومانی با قیمت 270 تا 280 میلیون تومان به زحمت خریدار می یافت طی ماه های گذشته چه با دلار 19 هزار تومانی و چه با دلار 10 هزار تومانی خریداری برای آن یافت نمی شود.
افزایش نرخ دلار تنها یکی از عواملی است که سبب شده پای مشتریان از این بازار بریده شود. شاید بتوان نوسانات بیش از حد دلار را عامل جدی تری برای کمبود مشتری در نظر گرفت.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت تعدادی از خودروهای خارجی موجود در بازار:

خودروهای خارجی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    شما ملتی که هر بلایی سرتون بیاد فقط عادت میکنید
    اینقدر ترسو بزدل هستید که هیچ کاری نکنید ، هر بلایی سرتون بیاد حقتونه...

  • zitanix
    zitanix | ۱۷ آذر ۱۳۹۷

    خدا بیامرزتش

  • MAYSAM D
    MAYSAM D | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    فقط تو روحشون! انشاا... ما هم به زودی زوالشون رو میبینیم

مطالب پیشنهادی